Gjest sicarlse Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 http://strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=57_108&products_id=781 noen som har erfaringer med dette komponentsettet? fikk anbefalt det på bilradiospesialisten i kristiansand. han sa det var basert på et av Focal sine komponentsett, og at det spilte fett. trenger hjelp til dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Har det på jobben, kan sjekke om det er noe særlig i mine ører etterpå :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSRFW Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Bilradioen Krs er jo ikke akkurat tidenes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 nei, bilradiospes. ville jo ha 1500 for det settet. da inkl 25% rabatt. men på nettet var det jo 500 kr billigere. holdt på å kjøpe et JBL GTO sett også. men der åpnet jeg å sjekka om hva som var oppi. 6.5tommerne mangla jo! kan ikke si jeg ser for meg en sløv ungdom gå opp der å prøve å forklare de at det bare gitteret fulgte med.. kjøper evt fra kongsberg hi-fi senter, kjenner de som eier stedet. det står mellom JBL GTO6507C og det Sony Xplod settet i linken over. JBL GTO6507C: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=98164 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Hørte akkurat på de sonyene, står faktisk å spiller i bakgrunnen nå. Fin og kontant lyd, kanskje litt dårlig diskant, men det ordner seg sikkert med en god plassering og ikke rett ved siden av mellomtonene. Synes faktisk de er litte granne dyre til sony og være. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 mja. de er litt dyre du. men du har ikke hørt den JBL modellen jeg prata om? fikk beskjed at det spilte ganske bra, til veil pris å være. 1195. tankte jeg skulle legge diskantene oppå dashen da. noe problem med dette slik du ser det eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Ikke hørt jbl'ene nei. får man flytta de opp på feks. dashbord som du sier vil det nok hjelpe ganske mye. Til referanse hører jeg høytalerene på en vegg hos torshov. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 det er i allefall ikke basert på no Focal høytalere den saken er grei. Focal bruker invertert metal dome I alle sine diskanter mens dette Xplod settet har soft dome,kan ikke finne noen likhetstrekk ellers heller. Dette sier vel kansje litt om ekspertisen til vedkommede som prøver å selge deg dette "rælet"eller hur?? Focal Acces selges billgere enn disse Xplodene og spiller 100% garantert bedre også Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 altså, det var noe med konstruksjonen på 6.5' som var likt med Focal. ikke diskantene. glømte å si det. men for all del:) jeg er selger sjøl, og merka at han og var en selger. så da tar vi det med ei klype salt! hehe var jo litt skeptisk til sony som høytalere jeg da, og da lurte han på om jeg hadde hørt no om Focal. han nevnte nok aldri no om diskanten, da hadde han dritt i skuffa grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Dra opp igjen og spør ham hvilket Focalsett det er basert på :D Bilradiospesialisten har jeg styrt unna leeenge, helt siden jeg ble anbefalt å sette midbass/mellomtone i døra, klin inn mot stolryggen. - "Eh? Hvordan skal stereoperspektivet liksom bli med den plasseringen?" - "Det blir heeeelt fint, kommer ikke til å merke forskjell" Spesialisten meg midt i rygghullet! Det man hører om -"spesialisten" rundtforbi får meg virkelig til å tro at jeg har mer peil på hekling enn de har på bilstereo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Mulig det men jeg finner ingen likheter mellom mellomtonene/midbassene heller.. specsa stemmer heller ikke...kan ikke du spørre ham neste gang du er hos "ekspertene" Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 haha... det blei ikek til at jeg handla hos de såkalte spesialistene alikevel:)ja skal faen meg høre på hvilken focal de er basert på. så kan vi sitte her å le av det etterpå ikke sant? anyways: henter et sett med GTO6506C. samma greia, bare fjordårets modell! litt forskjellig design vel og merke. på griller O.l. noen som har hørt no fra dette settet da?:) handler da fra kongsberg hi-fi. "spesialistene" klarer ikek å konkurrere med innkjøpspris:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg