EvenS Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Jeg så Boxer søkte etter en eldre Silvia eller Celica... Da tenkte jeg litt på at vi hører om de gamle Amerikanske og europeiske bilene hele tiden.. Mne om noe eldre japansk hører vi aldri noe om. Så jeg lurer på hva som ble lagd i Japan i 50\60\70 årene og vil gjerne se bilder av forskjellige doninger derifra:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Datsun 240 Z Celica Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Ascona De gamle japsene finnes ikke, de har som kjent rusta bort. Du er inne på no' der........ Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Gå inn på sida til Toyota Sportsbil Klubb der er det litt info og noen bilder. http://www.bildilla.com/TSCN.html Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Skal forhåpentligvis til Sverige til uka å hente meg drømmebil. Dvs. en 1972 Toyota Celica 1600 Coupè (TA22). Sånn ser den ut. Og en gang i fremtiden kanskje den ser ut som i signaturen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Kan se velgdig bra ut de gamle Celica'ne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Samma på rulle, nå husker jeg ikke men trur den satt ned over 300hk den der. (Den bare viler med forhjulene på rullene, er bakhjulstrekk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Jeg hadde engang en sånn gammel celica, som jeg skulle pusse opp, men den endte opp som vrak. Det siste vi gjorde var og kjøre over den med traktor :D :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Finner masse fete gamle Datsun Z'r i Z-Cars forumet. Annen fet gammel Datsun er 510. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Mye å se på i Oz ToyMods En sånn en lærte jeg meg å beherske håndbrekket i :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Hvor gammel må bilen være for at det skal være en eldre japse? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 nå har du like mye skyld i å surne til tråden. noen ganger er det helt ok og enda bedre å bare være stille. hold dere til tema i tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Gammal japse bil! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by HiiP Hvor gammel må bilen være for at det skal være en eldre japse? 50/60/70 tallet står det i topic ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg