tarzan Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Fin bil. har du bilder av interiøret? her er noen bilder av interiøret.er fra corrado.skin. skal få tatt noen nye og bedre bilder som kommer i løpet av helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Min bil er jo en 1.6 den også. Normalt forbruk på den er rundt 0.6-0.7 liter/mil litt avhengig av kjøring. Jeg har bare 4 gir, så om jeg ligger i 130 i lengre perioder, så hopper den opp til 0.9har bare fire gir jeg også men spedometeret bommer med 30 kilometer i timen!!!kjører jeg i 90 er det egentlig 60!!!så veit ikke helt hva jeg skal gjøre med det gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 noen som vet hvordan man får justert spedometere sånn for når hastigheten viser ehlt feil ligger 30 kilometer over!!!!!!og det er maks ireterende.og er det noen som veit hvor man får tak i kontaktene til lyset i spedometere???mine er borte bilder kommer i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 vært litt stille her men nå skjer det ting fått meg nye felger og venter på nytt senkesett 60/60 med dempere så det skal bli bra noen bilder fikk satt på netting i frontfangeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 så reiv jeg av drivakselen på venstre side her forrige helg og mens bilen sto hos min foreldere mens ejg ventet på deler så drev naboen og pigga for de skal lage ny garasje.tror du ikke at dusten klarte og sprute ned hele bilen med stein så taket hele siden bakluka panseret og frontfangeren fikk mass hakk og kutt skader så nå skal jeg gå for en hel lakkering.for han jeg var hos kunne i garantere at han traff fargen og jeg er ikke intresert i og ha farge forskjell på bilen gitt:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 da fikk jeg senkesettet i posten så det skal på i løpet av uka regner jeg med.noen som veit hvor man får tak den delen drivakslen er skrudd fast i som går ut fra kassa?for skruene knakk i den og jeg får de ikke ut:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg