Gå til innhold

StreetMeet i Tønsberg?

Ranger emnet


Hans

Anbefalte innlegg

Hørtes ikke så dumt ut det. Burde vel kunne få te noe i mai en gang. Er det noe fart i volvoen din da, kunne vært gøy å testa litt;)

 

Jasså du er klar til og bli parkert igjen hehehe.

 

Men godt noen er klare for litt natt gassing...

Er midt i og sveise nye innfestinger til bakhjulsopphenget så bakhjula ikke spreller så ille i hjulkassene.

 

Era

 

PS! Kan en eller annen med 150+hk få parkeret denna rosa befengte 1.8T poloen så han han får gravd seg ned i garasjen igjen hehehe...

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe vel nå har det seg sånn at jeg faktisk aldri har blitt parkert da, så det tenkte jeg at du skulle få lov te å gjøre:thumb

 

Er klar som et egg jeg nå ja, hadde tenkt å teste litt te helga. Må jo være optimal te den store dagen.

 

Hørte rykter om at du drev å styra med noe innfestning til bakstillinga.

 

Fint at du prøver å finne noen utfordrere til meg for det er jammen ikke lett. Men regner med at du er klar for litt brutal gassing i utkanten av måneden:camper:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vel nå har det seg sånn at jeg faktisk aldri har blitt parkert da, så det tenkte jeg at du skulle få lov te å gjøre:thumb

 

Er klar som et egg jeg nå ja, hadde tenkt å teste litt te helga. Må jo være optimal te den store dagen.

 

Hørte rykter om at du drev å styra med noe innfestning til bakstillinga.

 

Fint at du prøver å finne noen utfordrere til meg for det er jammen ikke lett. Men regner med at du er klar for litt brutal gassing i utkanten av måneden:camper:

 

Skal jeg ta med Alfa til helga så kan vi teste litt? hehehe har jo ca 150hk den så d burde bli bra...

 

Er street meet på Gardermoen Lørdag kveld.

 

Å jeg hører nå litt andre parkerings historier jeg men...

 

Begynte på de før påske med svoger sitt sint B22 ned i 142 tok hele påska og dermed ble ikke festene ferdige grrrrr.

Men to an fire fester er ferdige og de to andre er plassert der de skal stå så de må jeg bare finne en lur løsning for og få festa de bedre til bilen så er d klart for mapping og testing.

 

Era

 

PS! Hans ikke no og lure på den poloen tar du.

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ta med Alfa til helga så kan vi teste litt? hehehe har jo ca 150hk den så d burde bli bra...

 

Er street meet på Gardermoen Lørdag kveld.

 

Å jeg hører nå litt andre parkerings historier jeg men...

 

Begynte på de før påske med svoger sitt sint B22 ned i 142 tok hele påska og dermed ble ikke festene ferdige grrrrr.

Men to an fire fester er ferdige og de to andre er plassert der de skal stå så de må jeg bare finne en lur løsning for og få festa de bedre til bilen så er d klart for mapping og testing.

 

Era

 

PS! Hans ikke no og lure på den poloen tar du.

 

 

Heheh ;)

Hørt at Guttungen har fått testa litt :) Cool :)

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ta med Alfa til helga så kan vi teste litt? hehehe har jo ca 150hk den så d burde bli bra...

 

Er street meet på Gardermoen Lørdag kveld.

 

Å jeg hører nå litt andre parkerings historier jeg men...

 

Begynte på de før påske med svoger sitt sint B22 ned i 142 tok hele påska og dermed ble ikke festene ferdige grrrrr.

Men to an fire fester er ferdige og de to andre er plassert der de skal stå så de må jeg bare finne en lur løsning for og få festa de bedre til bilen så er d klart for mapping og testing.

 

Era

 

PS! Hans ikke no og lure på den poloen tar du.

 

Hehe ja ta med Alfa og Volvo, åssen parkerings historier har du hørt da. Skal du bort te gardemoen lørdag kveld. Meg og Hans skal :race natt te 1. vi. Å da regner jeg med at du har finni noen som kan parkere meg innen den tid også:hide

 

Men hvordan er interessen for å dra igang no i Tønsberg?

Du så jo i larviks tråden funka som faen det. Hvilke steder tenkte du på i Tønsberg da.

 

Er det noen gang målt effekt i motoren din? Hører du er fryyyyktelig sparsom på opplysninger om bilen, stemmer det? ;)

 

Nei ikke målt noe effekt men en 150hk bør det vel være:wonder:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår