lars-frr Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Får se hva jeg gjør , det går jo ann å dele det opp i 2 beløp :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Jeg skjønner ikke hvor dere får de summene dere snakker om på forsikring! jeg må betale 7200 kr i året hos gjensidige. Da har jeg 20 % bonus og er 21 år! har jeg riktig post adresse eller noe??? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Er du under 24 er det dyrere å forsikre bil. De andre her har nok bilen forsikret via foreldrene. Skal betale 2690kr i året jeg for Passaten.. digg... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg