lars-frr Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Den golfen jeg skulle kjøpe ble nå da solgt :( Og har nå drevet og tittet rundt på forskjellige sider på utkikk etter en golf 2 i god stand . Noe som ikke er så lett å finne . jeg har satt opp følgende kriterier : 90 fangere Pen farge , helst ny lakkert Ikke eldre en 86 mod Helt ikke Gti pga forsikring og at jeg mest sannsylig mister lappen :) Så da er det mellom 1.6 og 1.8 Pen innvendig , ikke ha gått mer enn 220 000 km Fete felger er ikke et must med den skal kunne ha potensliale til å bli fet uten at jeg må begynne helt fra scratch , selv om det er fristende så har jeg verken kunnskap og penger . Må heller ikke være så alt for langt unna Har kommet over følgende annonser som kan være av interesse : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=319949 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=288701 Noen som vet om noen golfer i god stand og som følger noen av kriteriene: Maks pris 30 000,- Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Bah , nå var de to nevnte gti r da , men dere skjønner greia :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 1. Ikke eldre en 88modell, grunnet dørene :) 2. Sett 1800motor til et KRAV! 1600motoren er for kjedelig, tro meg. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Har golf 2 fra før av , men den har så stygg farge ,, selger da den og å heller kjøpe en fetere .. Den har 75 hester .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Kjøp denne! http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=9308238&ListingType=0&ListingSort=1 Trondheim erke så langt... Denne bilen har vært tilsalgs i et havlt år han begynte på 45000 nå er han nede på 28000 så den er iallefall ferdig prutet hehe... Vært å titte på syns jeg iallefall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Finn deg en 88 eller nyere, som er kjørt av voksne mennesker som har tatt vare på den. Som har nye slitedeler og sånt. 1,8GL eller 1,6 GTD. Finn en med fin farge, så kan du slenge på litt stasj etterhvert. Det som er greit med Golf. Det er relativt billig med stasj til Golf. Emblemfrigrill - 1000kr 90-fangere - 2000kr 9x16hjul - 8000kr Senkesett, gule koni og fjærer, 60/40 - 5000kr G60breddere - 2500kr Ratt, girkule, tone rutene, osv osv.. Da har du fett.. :) Så når pengene strømmer inn osv, så kan du vel kjøre på å trø i noe fett i motoren, begynne på karosseri arbeid.. Men, kjøp deg noe som har litt potensiale, som f.eks nye dører, bra interiør, bra lakk, fin farge, så slipper du å gjøre så veeeldig mye liksom!! Hvor mye skulle du bruke? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Takk for bra tips . :) Dette er hva jeg skal gjøre : Sveise igjen skiltinffelingen , dette SKAL gjøres fordi det er driit fett. Jetta 90 mod front senkes 80 mm med et justerbart senkesett Ha gti/g60 kanal lister Ikke lakere listene, de skal følge rundt hele bilen. Fete baklykter List over lyktene Downforcer på bakfangere : det er faktisk drit fett på noen biler Corrado intr Svært annlegg , det har jeg fra før av :) 7,5 x15 og 9x 15 evt hvite revoultion felger +++++++ Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Skal dra å sjekke ut denne : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=319949 Hvis den er i god stand så kan det hende at jeg tar den , men den har gått 240 000 , er en golf gti verdt 27 000 ,- Den ser jo bra ut eller hva , eller burde jeg finne en som har gått kortere? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by lars-frr Skal dra å sjekke ut denne : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=319949 Hvis den er i god stand så kan det hende at jeg tar den , men den har gått 240 000 , er en golf gti verdt 27 000 ,- Den ser jo bra ut eller hva , eller burde jeg finne en som har gått kortere? Han som selger den bilen der er han som eide bilen min før.. han jeg kjøpte den av.. bare for å si det:) hehe Tror kanskje han driver litt med sånn kjøpe golfer,,. style dem litt å selge dem igjen... aner ikke med ser sånn ut.. men vet ikke.. :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by lars-frr Takk for bra tips . :) Dette er hva jeg skal gjøre : Sveise igjen skiltinffelingen , dette SKAL gjøres fordi det er driit fett. Jetta 90 mod front senkes 80 mm med et justerbart senkesett Ha gti/g60 kanal lister Ikke lakere listene, de skal følge rundt hele bilen. Fete baklykter List over lyktene Downforcer på bakfangere : det er faktisk drit fett på noen biler Corrado intr Svært annlegg , det har jeg fra før av :) 7,5 x15 og 9x 15 evt hvite revoultion felger +++++++ du skal ha en stylet golf som er identisk med alle andre stylede golfer altså? hehe.. menmen, er sånn vi er, en saueflokk =) uansett.. jetta front på golf == fy skamme seg, smekk på fingrene! golf skal enten ha golf eller rallye front :) og jetta.. gjett 'a!! :) (ofcourse, min mening dette her) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Den var nettopp eu ok , drar nedover i kveld for å sjekke ut :) hehe Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Bah ringte forskiringsselskapet , de skulle ha 42 000 for å forskire den på meg ,,, 10 000 på mamma .. Det er litt dyrt da :( Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by lars-frr Bah ringte forskiringsselskapet , de skulle ha 42 000 for å forskire den på meg ,,, 10 000 på mamma .. Det er litt dyrt da :( på tide å enten 1) få nytt forsikringselskap 2) flytte 3) flytte OG bytte forsikringsselskap :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 I vesta skulle de ha 9000 med 50 % bonus på faren min Og i if skulle de ha 10 000 med 20 % bonus på moren min Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by lars-frr I vesta skulle de ha 9000 med 50 % bonus på faren min Og i if skulle de ha 10 000 med 20 % bonus på moren min Betalte 9250kr i året i pappa sitt navn i gjensidige med 75% bonus over 5 år. Delkasko. Golf Gti er dyrt å forsikre.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg