Superthomas Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Begynner å få lyst å brenne av litt sparepenger på bil, og i den anledning lurer jeg på hvilket land det er mest gunstig å handle Supra MKIV fra? Bilen må kunne regges, så japseimport er ikke aktuelt (med mindre regelverket blir ordnet snart...). Det vil dreie seg om en non-turbo Linker til sider hadde vært kanon Og om noen har erfaringer med non-turbo utgaven, så kom gjerne med erfaringer. Er ikke ute etter noen racer, men en over middels gøyal hverdagsbil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hei. Som eier av non turbo, vil jeg gjerne opplyse om at Supra MKIV kun ble levert som det i Japan, derfor vil du mest sansynlig, om du ikke vel ha bil fra Japan, måtte handle en som er godkjent i England. Etter hva jeg huske kan man godkjenne en bil i norge, akkurat slik den er godkjent i england, men da uten lov til å endre på den etterpå. Du får MKIV N/A i to utgaver 93-96 som SZ. Da med 5trinn manuell, og uten lsd. Fra sent 96 og utover til 2003 (tror jeg) fikk du SZ-R, med 6trinn manuell , og lsd, og også vvti motor. Begge motorene har samme effekt, 225 hk, men vvti skal etter hva jeg har forstått være sterkere på bunnen. Ellers er jeg meget fornøyd med min (94 SZ, manuell). Den fungerer utmerket som dagligbil, er ikke så dyr i drift som jeg trodde, og er egentlig i ganske så god stand for en slik gammel bil. Om du vil kan du få kjøpe den av meg, i Norge til sommeren. Jeg har fått noen planer om ae86 igjen... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Da blir du pent nødt til å si ifra når du skal selge :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Jeg tar den med hjem fra england i slutten av juni. Kommer til å stå parkert på Nøtterøy :) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Du får MKIV fra usa gitt. Så bare sjekke i usa. JT Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Fra kadett b til Supra:D Samme plan som meg det ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Er jo bare å kjøpe en japanimportert bil som er registrert i norge;) Japan og USA er nok de største markedene vil jeg tro. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Er jo bare å kjøpe en japanimportert bil som er registrert i norge;) Japan og USA er nok de største markedene vil jeg tro. er vel så godt som ingen registrerte japanimport biler til salgs for tiden er jeg redd :) Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg