Jægermäister Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Nå har jeg endelig begynt på 406 prosjektet mitt. fakta om bilen: Peugeot 406 96modell(fase 1 fineste etter min mening) 1.8l bensin motor 16 vent. Nå har jeg endelig fått delene, bilen skal hellakkeres om en måndeds tid etter planen... Deler som er ankommet: -Fullt Bodykit inkl grill -Dtm hekk spoiler -øyelokk -50/40 senkesett -Full ekos 3" Deler som skal bli bestilt: -19" felger (kom gjerne med forslag til felger) -sparco evo stoler -sparco ratt / girkule osv -målere til a stolpe -stereo Håper den blir som forventet, den blir stylet men håper den får det rene utseendet jeg er ute etter... Kom gjerne med innspill og tips Mvh Ola Jæger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Fett, fett.....så HERLIG fett ! Håper du får lagt ut noen bilder av fremdriften. Alltid morro med "før-underveis-etter" bilder. Du kan jo forresten ta en titt innom på Pug-forumet for tips, råd og inspirasjon. Lykke til ! Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pugeote Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hm.. 3" eksos? ville heller ha skaffet meg ett åpentluftfilter;) har det på min 405mi16 istede for noe effektanlegg.. får masse gromlyd fra motoren nå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jægermäister Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 kan jo ha begge deler;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jægermäister Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Fett, fett.....så HERLIG fett ! Håper du får lagt ut noen bilder av fremdriften. Alltid morro med "før-underveis-etter" bilder. Du kan jo forresten ta en titt innom på Pug-forumet for tips, råd og inspirasjon. Lykke til ! Takk for tipset... jeg tror jeg skal endre farge alikevel.. tror den blir "gunmetal grey" mellom sølv og koksgrå med effekter, med svarte detaljer.. legger ut bilder, om dere vet om noen så ønsker jeg å kjøpe 19" felger til den boltsirkel 4*108.. Ola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Lykke til med prosjektet! Det er godt å se at det blir flere og flere som får øynene opp for Peugeot og ser potensialet i bilene! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Dette blir bra tjukken. Fargen din heter Titanium Gray Metallic Sånn ser den ut: Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miniturbo Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 hvor enn har du kjøpt stylinga til bilen din a?jeg har kjøpt meg en 406st/ac som jeg skal gjøre lit med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 han har kjøpt det hos http://www.tuning.no Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miniturbo Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Takk for den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 hei. burde sette inne en V6er med turbo å greier. da blir det grom bil med grom motor. Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg