Gå til innhold

Mitt peugeot 406 prosjekt!

Ranger emnet


Jægermäister

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig begynt på 406 prosjektet mitt.

 

fakta om bilen:

 

Peugeot 406

96modell(fase 1 fineste etter min mening)

1.8l bensin motor 16 vent.

 

Nå har jeg endelig fått delene, bilen skal hellakkeres om en måndeds tid etter planen...

 

 

Deler som er ankommet:

 

-Fullt Bodykit inkl grill

-Dtm hekk spoiler

-øyelokk

-50/40 senkesett

-Full ekos 3"

 

Deler som skal bli bestilt:

 

-19" felger (kom gjerne med forslag til felger)

-sparco evo stoler

-sparco ratt / girkule osv

-målere til a stolpe

-stereo

 

 

Håper den blir som forventet, den blir stylet men håper den får det rene utseendet jeg er ute etter...

 

Kom gjerne med innspill og tips

 

Mvh Ola Jæger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett, fett.....så HERLIG fett ! Håper du får lagt ut noen bilder av fremdriften. Alltid morro med "før-underveis-etter" bilder. Du kan jo forresten ta en titt innom på Pug-forumet for tips, råd og inspirasjon.

 

Lykke til !

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett, fett.....så HERLIG fett ! Håper du får lagt ut noen bilder av fremdriften. Alltid morro med "før-underveis-etter" bilder. Du kan jo forresten ta en titt innom på Pug-forumet for tips, råd og inspirasjon.

 

Lykke til !

 

Takk for tipset...

 

 

jeg tror jeg skal endre farge alikevel.. tror den blir "gunmetal grey" mellom sølv og koksgrå med effekter, med svarte detaljer.. legger ut bilder, om dere vet om noen så ønsker jeg å kjøpe 19" felger til den boltsirkel 4*108..

 

 

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår