Gå til innhold

Useriørs 740 selger!

Ranger emnet


R_sport

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette hørtes litt merkelig ut, men det kan jo hende at dette er tilfelle siden selger var en gammel kjenning av politiet? Ville vært litt forsiktig med å utale meg i denne saken, kanskje trådstarter føler seg støtt av enkelte av innleggene her...

 

Men er det noen som vet hvordan det går med kjøper i denne saken?

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel vert greit å høre selger sin versjon også, ikke bare kompisene til kjøper som ikke engang var med..:ass:

 

Synst no det sier litt at en selger krever penger for at kjøper skal få dra hjem, når han ikke vil ha bilen, da selger har sagt at bilen er kjempe bra, noe det viser seg at den IKKE er, og ikke vil ha den.

 

Det hører ikke hjemme noen plass!

 

Jeg sitter på trappa med kaffen og 2/4 stokken klar :deng

 

Får satse på at politiet får fingern ut av ræva å ordner opp her..

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hadde vel vert greit å høre selger sin versjon også, ikke bare kompisene til kjøper som ikke engang var med..:ass:

 

selger var en stor idiot.. større lavpanna inkomeptent fyr har eg aldri sett maken til, hvi jønomskuet lyvinga hns på 2 min.. han hadde altid hatt bilen på verksted hvær gang de var no gale. men den forge bilen hadde han sveiset ruet på å vi skulle få med med nye bremse salnger til høgre side siden de bare ble byttet di på venstre side for å få den godkjent.

 

makant til idiot skal du lete lenge etter.. har andmelt han. men har ikkje hørt noe fra politiet enda. men manen har jo et rulle blad sier politiet, å han har sikkert økonomiske problemer, siden han måtte ha pengen kontan, han nektet at vi skulde ha med en bankremiss, eller at vi skule overføre penger, var kunn kontanter so gjalt,

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som kjøper bil under 40-50 tusen bet vel kontant.

Bankremisser kan jo stoppes, hadde ikke solgt bilen til noen med bankremisse, hvertfall ikke på en søndag som du sier dere skulle. Kontant eller i banken og ordne opp med selger, den regelen følger hvertfall eg, da blir ingen lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår