volvo264 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 fått hørt noke meir? evt fått snakket med politiet? so tåpelig av ein bilselger skal ikkje vere mulig og få, vertfall ikkje meg som hadde bettalt for å gå der i fra.. skulla fått seg ein skikkelig lærepenge han der!! Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Fy fan ! Kjenne at æ bli provosert av d her.. Banka dritten av han sku man ha gjort ja..æ e me ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 skulle bare ha vinka fint og kjørt hjem, hadde han angrepet, ville han fått mye problemer med ploitiet ville jeg tro, og ihvertfall ikke solgt bilen... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Dette er jo en genial forretnings ide. Man aventerer en bil i dårlig stand, men sier den er bra. Så krever man penger fra alle som kommer og titter og ikke vil ha den. PS: ser forresten at den er solgt nå. Er sikkert litt paranoid, men har alltid med meg en form for back up når jeg skal møte personer jeg ikke kjenner. Min back up (lyder navnet Chica): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Dette er jo en genial forretnings ide. Man aventerer en bil i dårlig stand, men sier den er bra. Så krever man penger fra alle som kommer og titter og ikke vil ha den. PS: ser forresten at den er solgt nå. Er sikkert litt paranoid, men har alltid med meg en form for back up når jeg skal møte personer jeg ikke kjenner. Min back up (lyder navnet Chica): Har Backup jeg også; Rex heter'n... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hadde jeg tenkt litt lenger når han begynte å kreve penger...og om jeg hadde komt på at jeg har bagasjerommet fullt av tungt verktøy som brekkjern, slegge og hammere siden jeg holder på å pusse opp eit gammelt bygg. Så skulle vi ha sagt vi skulla henta pengene...gått baki bagasjerommet...tatt hvert sitt passende "redskap" og knekt føttene på fyren... Men da hadde det plutsli vore vi som va kriminelle og han som kunne anmelde oss osv.. Var å anmeldte saka i går...fyren var visst en kjenning av politiet. satser på å lage so masse helvete som mulig...så får vi se om han kommer for å knekke fingrane vore...blir no som å få han levert på døra:p skal vere litt bedre forberet isofall Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 fy faen for en taper han måtte ha vært! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Har Backup jeg også; Rex heter'n... Ville ikke kødda med deg når du hadde Rex med deg. Er det der det man kaller kinesisk kamp hamster? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Ville ikke kødda med deg når du hadde Rex med deg.Er det der det man kaller kinesisk kamp hamster? :D Nesten, japansk korthåret drage-marsvin... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850T5R Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 En sak har vel som regel 2 sider. Høres ikke ut som om det er noe i veien med fantasien til kjøper i dette tilfellet ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 En sak har vel som regel 2 sider. Høres ikke ut som om det er noe i veien med fantasien til kjøper i dette tilfellet ihvertfall. Så er det vel heller ikkje kjøper som har laga denne tråden... Men ken som skal ha 3000 i erstatning, fordi kjøper ikkje vil ha bilen, når den ikkje er som lovet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74016v Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 No e bilen solgt!!! katta i sekken (bmw i sekken) Siter 740 B230A.."under oppbygging edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850T5R Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Saken har vel 2 sider uansett hvem som starta tråden..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Saken har vel 2 sider uansett hvem som starta tråden..... Sikkert 3 sider her da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Saken har vel 2 sider uansett hvem som starta tråden..... hvordan skal man forklare bort at man krevde 2000kr for at noen ikke kjøpte bilen din ? :magic: Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg