B230ET Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 samma på F, FT,Fk osv helt til de siste volvo 850 trur jeg dem har luft masse måler...etter det begynnte dem med noe annet..manifold trykk eller no sånt Siter Volvo 945Lt.. Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak Volvo 740Tic..solgt Opel Omega 3000..høggd Opel Omega 3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Du kan nå måla litt ohm på den:Du stilla multimetert inn på ohm også måle du på stikk nr 6 og 9, då skal du få 500-1100ohm. Så kan du måla mellom stikk nr 6 og 7 då skal du få 8-200ohm. Men då skal du bevega på spjeldet. Det skal du ikkje første gången. Husk det!! Får håpa du finne ut feilen din! det er bare 4 stikk er det noen som veit hvor vi skall måle da? eller som har noen ide om problemet? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 230k( Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 det ska måles mellom styringsboksen (hjærn)som ligg innfør sparke dekselet på høyre siden i biln å kontakten som går inn til lmm. . lmm`n i ET`n har innebygd temperaturmåler. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Må bare låne denna tråden litt. har samma problem sjøl. åssen finner man ut om lambdan er gåen.? Siter 1986 Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 for å finne ut om oksygenføleren er gåen, ohmer du den som med luft mengde måleren. verdiene for dette er jeg ikke sikker på. jeg har også prøvd å tatt den ut når bilen går for å høre om bilen går rart eller får opp en feilkode. men det beste er å måle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg