^Malin^ Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 må vel igjen da si at haynes boken er god å ha ;) har den jeg vett!! men noe kløpper på svensk er jeg ikke! og lettere om noen hadde gjort det før som kunne bare forklart det chæææmpe fort!! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 litt update.. har fjernet lykter rundt om.. tatt av dørhåndtak forran.. og tilpasset bakfangeren.. står igjen å ta av speilene og tilpasse litt på frem fangeren før jeg sender den av gårde til lakkering!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bora 1.8t Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Så godt å se at "eks"bilen min har kommet i gode hender! Jeg eide den fra 2001 til 2002 tror jeg det var. Jeg som monterte abt stylinga og supersprintanlegget. Hvordan ser den ut nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 hai ja den er i gode hender.. heh.. passer godt på barnet mitt.. har sendt den til lakkering i går så det blir bra. ABT stylinga blir borte da.. ny fanger forran serru.. el bilen blir egentlig ikke til å kjenne igjen tror jeg.. bare skiltet.. satse på at det blir bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Skjedd noe mer her eller? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 nja.. hadde maleren på øret i sta faktisk. han var ferdig med å pusse.. skulle ha på fyller i morgen.. skla opp til han i morgen og da tar jeg noen bilder som jeg skal kaste inn her slik at dere kan følge med på hva som skjer med prosjektet mitt.. :) jeg trenger også tips til hva slags bak lykter jeg kan gå til inn skaffelse av.. nå har jeg bare vanlige highline bak lykter den svarte typen. :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Blir den klar til Rudskogen a? Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Du kan se her, http://puffys.be/newsite/index.php?cPath=468_243_252_619&osCsid=bdb66f8f9c0e3715908bdee5d7ba3885 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Jeg personlig er glad i LED baklykter :D Men du må jo bare se selv hva du liker og hva som blir å passe på bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 synes nå disse er fine jeg da http://puffys.be/newsite/product_info.php?cPath=468_243_252_619&products_id=508&osCsid=bdb66f8f9c0e3715908bdee5d7ba3885 liker ikke lexus og LED jeg da..men det er jo smak og behag som sagt.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 takker for svar. jeg tror jeg må se hvordan bilen blir før jeg kan bestemme meg.. det er jo sååå utrolig mange forskjellige.. blir jo helt forvirra.. hehe.. nå skla jeg reise til lakkereren... så bilder og update kommer om fåååå strakser.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 kult :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 ja da har jeg vært hos malærn! heh.. han hadde fått pusset bilen min og var klar til å lakke! :) :) :) her har han hatt på litt fyllerog jevnet det utover litt samme som bilde over bare at her har han tatt fyller på bak. jeg har fjernet alle merker og sveiset bak luka så den er "cleen" liker det best jeg.. :) så da er det bare og vente til over helga.. da skulle han være ferdig og jeg kunne stikke å hente den.. *gledemeg* :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Kult prosjekt da, gøy å se at det er noen jenter som bygger bil også. Regner med at den blir å se på VACN treffet 1-2 September på Rudskogen;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 slike bilder så kjent ut;D hehe blir bra dt her:) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg