^Malin^ Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 javisst.. spennende er forbokstaven! ja vi jint`n er itte så domme som vi ser ut til dah vettu! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Sikkert å visst :) Får se etter bilen din når jeg er i området da tenker jeg! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 gjør det.. :) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 jah.. det er det fler som gjør! noen som veit hvor jeg kan få tak i instrument skiver? de orginale er for kjedelige.... Top Gun på forumet skaffer skiver. enten hvite eller i plasma. Blir spennende å se hvordan bilen blir til slutt. Lykke til! Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 takk takk.. :) snakke med han jeg dah.. ;) gleder meg til resultatet jeg oxo.. litt spennt på hvordan fargen blir..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 god påske folkens.! lite up date her om dagen.. venter fortsatt på en lakkerer.. er det noen som her en ide over hvordan jeg kan få laget panser åpneren lengre? den får jeg nesten ikke tak på da jeg har sveiset på panserforlenger! ???? :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 god påske folkens.! lite up date her om dagen.. venter fortsatt på en lakkerer.. er det noen som her en ide over hvordan jeg kan få laget panser åpneren lengre? den får jeg nesten ikke tak på da jeg har sveiset på panserforlenger! ???? :boxing slt med dt samme og må bare slite med dt, evt skjøte den med noe da,, nå er jo hele greia ødelagt så må under med hånda og dra i låsen;p stress... Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 jah,, i c the Problem!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Ellers går det ann å hekte på en form for wire med nøkkelring i stedet.. det har jeg gjort. funker fint som faen. :) Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 aha.. smart.. :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Ja den var ikke så dum ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 jah.. da har jeg vært på tråden med en lakkerer... han kommer og skal sjekke saken i morgen.. det blir bra!! så bilder kommer snartttt.. :well: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 nice;) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 endelig.. har snakka med lakkerer.. endelig begynner det og se lysere ut igjen.. nais er det noen her som har tatt av dørhåndtak før? noen som kan forklare meg hvordan dette gjøres.. skal ha av lister runst vinduer så er det noen som har peil på fremgangs måt4 der oxo så spytt ut!! :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 må vel igjen da si at haynes boken er god å ha ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg