^Malin^ Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 ja da er det på tide at jeg oxo får ut fingeren og starter med golfen min. deter en golf 4 -98 mod. planer er : ny fanger forran, leppe bak, angeleyes, luftfilter, ny lakk, panserforlenger. det som er gjort med bilen til nå: - "proff" tonede ruter helt frem. :S ;) - nye felger 18" rs4. - litt anlegg liten basser og 6'9" ++ - angeleyes - side skjørt og tak vinge - effekt potte ja hmm.. prøver meg på å legge ut bilder.. heh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Blir bra dette ! og den fronten du har er tøff !!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Ser bra ut! Motor er det i denne da? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Blir bra dette, men 1 spm. Er det en GTI eller en 1.6??:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 phett;) ska følge med på denne.. komme deg inn på VACN og nuh så blir dt bra :)) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 :P ja det er en moped motor.. 1.6 går som ei bøtte møkk men er og blir en nydelig kruuuuzebil.. :yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 ja da er jeg i ganag.. fjernet bak rute viskeren og fjernet div. deksler bak.. klundra litt med bak fangeren men den er i alle fall av.. skalfå på en bak leppe på den på en eller måte. hørte sixaflex skulle være tingen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 måtte prøve på leppa.. oppned men ser da nesten hvordan det blir.. og kjøpt nye angel eyes.. med svart inni i stede for krom slik jeg har.. og de ringene er hele og den nye fangeren min med modifiserte "hull" til spredere.. takk kenneth! heh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 hive inn et bilde av bilen med den nye fangeren på da. ;) ingen som har lik vett :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Den fangeren var digg:D Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 ja den var fin den :) tror det der blir ekstremt bra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 hive inn et bilde av bilen med den nye fangeren på da. ;) ingen som har lik vett :P tøff front må jeg si :) å hvis nicket stemmer så er du jente å det er alltids morro med jenter som gidder å mekke bil syns nå jeg da :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Nydelig! Dette blir bra!! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 ja er jente. er bil gæærn oxo.. så må få noe flått ut i hamars gater.. vært avgårde å skaffa sikaflex.til bak leppa.. så da er det bare å begynne å trixze med den!! heh.. er ikke mange med den fangeren nei.. han jeg kjøpte den av sa jeg var den første som hadde bestillt den. ;) såå det blir bra.. takker for fine kommentarer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Tror ikke du skal lakke den bakleppa før du klistrer den på da? :) Veit ikke helt hva som er enklest jeg.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg