klovnster Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 så på forumet et sted et sånt online program hvor man kunne velge forskjellige stylingsdeler og se det på bil.. noen som har link? :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 http://www.dubmodder.com/ Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Fortsatt like usikker uansett hvor mye jeg ser rundt ;) alt for mye å velge i, hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Er ikke mye som skal til gitt... De felgene der er så godt som på vei hit nå, panserforlengern er det litt verre med :) Senkesett må jeg og ha.. ...huff Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Nei det er sant :) trenger ikke bruke tusen på tusen for å få den nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 eller du kan jo spille need for speed underground, er vel en golf 4 der om jeg ikke tar feil, den kan du style på:P bruk cheats om du vil^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 eller du kan jo spille need for speed underground, er vel en golf 4 der om jeg ikke tar feil, den kan du style på:P bruk cheats om du vil^^ Er det Golf 4 der? hm.. Har jo rundet det for lenge siden.. Hjem å sjekke etterpå.. Cheat er for pyser! =D Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 fant du ut av det?:P husker ikke om det er eneren eller toeren;) Ihvertfall evig mye fet styling der:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet April 7, 2013 Rapporter Share Skrevet April 7, 2013 noen som vet om et gratis program? Klings reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg