ThAMaZTeR Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 skal stikke oppom jan roger etterpå og sjekke status jeg ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Det er supert. Har litt planer om ombygging til RS4 selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Det er supert. Har litt planer om ombygging til RS4 selv:) Lykke til ;) Etter det jeg har hørt, får du ikke lenger kjøpt RS4 karosseri-deler uten et chassinummer fra en RS4.. og delene er DYRE, jan-roger snakket på at han hadde brukt nærmere 100.000 i karosserideler.. og han betaler nok ikke fullpris heller.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Lykke til ;) Etter det jeg har hørt, får du ikke lenger kjøpt RS4 karosseri-deler uten et chassinummer fra en RS4.. og delene er DYRE, jan-roger snakket på at han hadde brukt nærmere 100.000 i karosserideler.. og han betaler nok ikke fullpris heller.. Hehe, regner ikke at det skal bli noe billig prosjekt heller, men hadde blitt tøfft:) Jobber på Norsk Bildelsenter så det hjelper nok litt. Bestilte meg en 2005 A4 fra tyskland som kanskje kommer denne uken. Blir nok å kjøre litt orginalt, men jeg sprekker vel om ikke lenge. Fint om du fikser noen bilder og mer info til inspirasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Hehe, regner ikke at det skal bli noe billig prosjekt heller, men hadde blitt tøfft:)Jobber på Norsk Bildelsenter så det hjelper nok litt. Bestilte meg en 2005 A4 fra tyskland som kanskje kommer denne uken. Blir nok å kjøre litt orginalt, men jeg sprekker vel om ikke lenge. Fint om du fikser noen bilder og mer info til inspirasjon. det blir nok uansett billigere enn jan rogers prosjekt, da han tross alt bygger om fra 2001- til 2007 mod karosseri :D rakk ikke oppom i dag, men tar det på formiddagen i morgen. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Var oppom og kikket i stad, og jeg sier bare... GOD DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jan Roger var dessverre ikke å treffe, da han var ute til lunch, men skal ta med meg kameraet og stikke opp senere i dag, og knipse et par bilder av bilen... GLED DERE! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Fort deg nå!! :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Du er treg Olastuen! :P Bilder! :D Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Fett!! Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Jan Roger ville vente til bilen er ferdig, er ikke verre enn det ;) Skal opp igjen og sjekke status etterpå ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Si til han at det er byggebilder som er interessant. For ferdigbilder kan jeg bare søke på internett! :) Gjerne fortell mer om evt utfordringer også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 hva blir på skjer i den tråden her a ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Få tatt noe bilder nå! :) Har begynnt så smått med ombygginga mi også... Fått inn RS4 interiør, girkule og pedaler. Om noen har greie på ettermontering av RS4 ratt i biler med B6 kaross så si ifra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Ferdig nå? Har blitt observert noe rødaktig i området skjønner du!!!! Reg nr stemmer hvertfall! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Ferdig nå? Har blitt observert noe rødaktig i området skjønner du!!!! Reg nr stemmer hvertfall! Ja da er det vel på tide å legge ut noe mer bilder da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg