Orkdalingen Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Noen som har noen formening om hva det kan være når olje måleren blinker i instrumentet og hyler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Noen som har noen formening om hva det kan være når olje måleren blinker i instrumentet og hyler? Lite oljetrykk tror jeg..? Er vel derfor lampa lyser\blinker. Var borti det en gang på min, men da var det bare kabeln som har hoppa av følern. Men du bør finne ut hva det er så du ikke kjører med får lite oljetrykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Jeg ville sjekka olja. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Jeg ville sjekka olja. ja, det kan hende det bare er lite olje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Hvordan er vanntemperaturen? -Hvis oljetrykk synker og vanntemp. øker, er det toppakning! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 nope.. oljen er nettopp byttet! ( i dag faktisk!) og det er nok olje;) men som T_A_H skriver, så er det en ledning.. hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 er også byttet alt av pakninger på den i nyere tid. har mest tro på at det er den ledningen. er det pluss eller minus ledning da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Sitter en føler på siden av toppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 ok. er det pluss elr minus i den ledningen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Er vel noe så fint som at Golf, hvertfall GTI har 2 oljetrykkfølere, en under og en over 2000rpm. Viss en av disse blir slitne vil den hyle på enten eller, Så mulig du må bytte en sensor Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 hmm.. vet ikke jeg. Men er jo bare å se om den sitter der, eller om det er mye olje\skit så det blir dårlig kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Er vel noe så fint som at Golf, hvertfall GTI har 2 oljetrykkfølere, en under og en over 2000rpm. Viss en av disse blir slitne vil den hyle på enten eller, Så mulig du må bytte en sensor Hvor sitter de følerne da? En på siden av toppen å en nede ved oljefilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 jepp! er nok der de ligger. men den på siden av toppen er løstnet. kan det være hele grunnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 jepp! er nok der de ligger. men den på siden av toppen er løstnet. kan det være hele grunnen? Kabeln som har løsnet eller selve følern? hmm, tror jeg har bare oljeføler på toppen jeg, men det er jo bare en 1,8 forgasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 ok. er en 91 mod motor det er snakk om. så det er dobbel føler! ja, kan jo sjekke om det er kun skit eller dårlig kontakt. men på den ene delebilen jeg fikk tak i, var det en oljemåler (ekstra parts) som var koblet inn der. uten den andre ledningen som skal være der tilvanlig. men får se hva det er fornoe.. kan jo bare være en simpel sak og ordne! men takk for hjelpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg