Pascuelo Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Vil først bare si at jeg syns det er lite audi prosjekter i prosjektforumet. Så jeg må vel poste litt om bilen min. Kjøpte en vraket Audi Coupè for et par måneder siden. Bilen ette møtet med isbilen (dårlig bilde) Bilen møtte en ganske hard bakende på en isbil på i fjord høst. Begge frontlykter ble knust, grill, panser, frontplate, registerdrev,registerreimdeksel, tverrbjelke,høyre sideskjerm og høyre vange ble skjøvet opp 8 cm.. Det var vel alt.. Skade på høyre forskjerm Så da ble det byttet panser, som er hentet fra en Audi S2. På grunn av mangel på frontplate kunne ikke panseret låses. Bilen ble kjørt ut av verkstedet under en kraftig vind, og panseret ble vrengt over taket på bilen. Da for frontruta. :P Knust frontrute :P http://home.c2i.net/w-241460/audi/CIMG0087.JPG Bilen ble rigget ned og spent opp i jiggen. Laser, vendere, skinner og linjaler blir hengt opp. Jeg flyttet bilen inn i en annen garasje. Vangen ble jigget ned, samt en liten skade på høyreside. Lykter, frontplater, tverrbjelke og fanger ble montert. Har i senere tid etter litt detektivarbeid funnet ut at bilen har vært stjålet i trondheim og dukket deretter opp i Molde. :P Det var det hele. Oppdaterer etterhvert. Håper på gode tilbakemeldinger. Siter '93 Opel Astra F 2,0i '85 Ascona C 1,6S '99 Volvo S80 2,0 20V T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pascuelo Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Forresten.. Er det noen som vet hvor man får kjøpt den listen som går under lyktene? Siter '93 Opel Astra F 2,0i '85 Ascona C 1,6S '99 Volvo S80 2,0 20V T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Burde vel gå ann å få tak i hos Audi-forhandler? Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Gratulerer med en pen bil:) Men du må ikke bytte farge på den, dette er den peneste fargen disse bilene er levert med, synes jeg hvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pascuelo Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Gratulerer med en pen bil:)Men du må ikke bytte farge på den, dette er den peneste fargen disse bilene er levert med, synes jeg hvertfall:) Joa.. Synes selv det er en veldig pen farge.. Du vet ikke tilfeldigvis fargekode? :P Siter '93 Opel Astra F 2,0i '85 Ascona C 1,6S '99 Volvo S80 2,0 20V T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Joa.. Synes selv det er en veldig pen farge.. Du vet ikke tilfeldigvis fargekode? :P Nei jeg vet ikke lakk-koden desverre. Men det er flere nyanser av den, så vær helt sikker på at du har rett kode før du bestiller lakk hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pascuelo Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Nei jeg vet ikke lakk-koden desverre. Men det er flere nyanser av den, så vær helt sikker på at du har rett kode før du bestiller lakk hvertfall. Ok.. takker og bukker :D Siter '93 Opel Astra F 2,0i '85 Ascona C 1,6S '99 Volvo S80 2,0 20V T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 pris på biln? Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASavage Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Så pen bilen din ble! :) Skjedde noe lignende med en samme Audi 80 Coupe, som nå holder på å repareres. Venter bare på front, en lykt og ei list før den lakkeres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BørgeAJ Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Gratulerer med fin Audi. Hvordan planer har du? Siter '87 BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg