Pascuelo Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Får ikke til å justere på hastigheten på vifta.. kan det være motstanden som er gåen? Noen som har vært borti det samme? Siter '93 Opel Astra F 2,0i '85 Ascona C 1,6S '99 Volvo S80 2,0 20V T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffenfk Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hei:) Hadde samme problemet på min audi 100:) Jeg startet med å feilsøke, men fant ikke noe.. Men så demonterte jeg deler dashbordet til jeg kom til bryteren til varmeapperatet (en slags plate) og det viste det seg å vere smeltet "klomper" på deler av denne platen,så jeg tok bare å pusset vekk desse "klompene" på platen:) Nå fungerer varmeapperatet som før:) Kansje dette er feilen på din også? Siter 86 Audi 100 CC 2.0 93 Audi Cab 2.3 E 99 Audi A4 1.8 lim. 96 Audi A4 1.8 Turbo Quattro avant 02 Audi A4 1.9 TDI 130 hk lim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Stemmer som Steffenfelleskjøpet sier ;) kan være bryteren som ikke har kontakt, eller det kan være formotstandene som er brente. Disse sitter i viftehuset der ledningen til viftemotoren kommer inn. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg