Audi-freek Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Hei.. Ene linje ingangen på forsterkern har løsna helt.. satt fast i singnal kabelen... og den andre er også løs.. men sitter på plssen sin.. Er det mye jobb å fikse igjen, Og åssen gjøres det.. Forsterkeren er en EQ PHD 2000.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Mulig det er en mutter på baksiden ? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Får jo faen meg ikke åpna forsterkern.... Er umbrako sktuer... stårre enn nr. 2 og mindre enn nr.3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symphony Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 dersom du har mm umbrako, kan det være tommer... dersom det er mellom 2 og 3 kan det være 1/10 tomme? Siter 88-mod 240 PROSJEKT http://bilforumet.net/showthread.php?t=160159 86-mod 245 Tic SOLGT 99-mod V70 TDI BRUKSBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Er sikkert det.. eller 2,5.. Har ikke alverden av verktyø hjemme... hehe.. Men siden linje inngangen er knekt, Er forterkern søpel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symphony Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 jeg har en forsterker der selve phono-pluggen løsna,(bare gull-kontakten, ikke plasten) der var det bare å sette den på igjen, men kan jo være din kan fikses ved litt lodding... Siter 88-mod 240 PROSJEKT http://bilforumet.net/showthread.php?t=160159 86-mod 245 Tic SOLGT 99-mod V70 TDI BRUKSBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 jeg har en forsterker der selve phono-pluggen løsna,(bare gull-kontakten, ikke plasten) der var det bare å sette den på igjen, men kan jo være din kan fikses ved litt lodding... det samme skjedde med min ganske nye forsterker.. når jeg skulle ta ut rca kabelen fulgte kontakten med. putta den bare inn igjen og har funka perfekt siden. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Biltema signalkabler dere bruker eller? :p Har opplevd det samme med et par kamerater, som har brukt de, han ene dro ut pluggen på en helt ny Usamps XT1600.4 og en annen dro en ut av cdspillern .. hehe, drittkabler Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Biltema signalkabler dere bruker eller? :p Har opplevd det samme med et par kamerater, som har brukt de, han ene dro ut pluggen på en helt ny Usamps XT1600.4 og en annen dro en ut av cdspillern .. hehe, drittkabler Hvis RCA pluggen på en CD spiller eller forsterker løsner og følger med når du drar ut signalkabelen ville jeg vel ikke lagt skylden på kabelen men.... Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symphony Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Biltema signalkabler dere bruker eller? :p Stinger. Siter 88-mod 240 PROSJEKT http://bilforumet.net/showthread.php?t=160159 86-mod 245 Tic SOLGT 99-mod V70 TDI BRUKSBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Plasten og alt har løsna... :( Noen som veit om det koster my å få det fiksa?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Biltema signalkabler dere bruker eller? :p Har opplevd det samme med et par kamerater, som har brukt de, han ene dro ut pluggen på en helt ny Usamps XT1600.4 og en annen dro en ut av cdspillern .. hehe, drittkabler cadence kabler gitt.. tror nok ikke det er kablene dette går på. rca kabler skal være likt dimensjonert, uansett hvor de kjøpes.. virker heller som terminalene er dårlig festet, da de gjerne følger md første gang du drar ut kabelen. virker heller som dårlig konstruksjon av div amp'er men dette skjer visstnok på de ypperste amp's av og til. har merket at mange har dette problemet med "kvalitet forsterkere" Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Plasten og alt har løsna... :( Noen som veit om det koster my å få det fiksa?? gammel amp? dette bør gå på garanti! Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 gammel amp? dette bør gå på garanti! Den er vel litt under et år gammel... Sikker på at det går på garantien da.? Er sikker min egen feil. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 går ann å prøve i hvertfall. bedre det enn å kjøre rundt uten lyd Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg