darkblue Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Når jeg står atter en gang å fyller bensin, legger jeg merke til en liten sticker som sier 80% avgifter "Halvparten er nok". Ja det er jeg faen meg helt enig i, bensin prisene er helt på tryne, er vi ikke ett olje land da?. Norge er ett av di landene der bensin er dyrest.. Finnes det noen som kjemper for å få avgiftene ned, noen nett sider eller?. Syntes prisen kunne vippa mellom 5-6 kroner ikke 9-10 kroner litern... Er jo nesten julaften når det er nesten 8 kroner litern. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Julaften :) Står det ikke link på de lappene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Er ikke langt unna at jeg hadde kjøpt meg tankbil og fyllt den da ass! Der begynner prisene å bli bra!! "Ribbesmak i kjeften" Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Ja, de prisene der begynner å ligne noe..... En krone vel det nedover i tillegg hadde gjort seg ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg