BENT87 Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 vist du trengte deler!!! men tydlivis ikke! Pm. til deg da :P surpomb ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 delebilen sitt motor rom såg slik ut :S håpe den bare svetter litt i toppdeksel pakningen :S har rydet litt og koblet av litt diverse ting mangler berre å skru av motrofesta og hjulfestene som går inn til gir kassen... hva de nå heter? SETE framme såg faktisk verre ut. her har eg blåst og renset dem litt. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 brukte denne doningen til å ta utav denne med da ble de slikt i den støgge delebilen. motoren ble slik etter en vask, litt tørk og litt lakk :D fornøyd med dagen i dag :D selv om eg kunne vert mer efektiv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Det der ble nice! Vurderer sterkt å gjør samme på min! Er så mye rust på blokka atte..! :( Brukte du lakk som tåler litt varme ell? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Sweet =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Det der ble nice! Vurderer sterkt å gjør samme på min! Er så mye rust på blokka atte..! :( Brukte du lakk som tåler litt varme ell? jepp :D men er så lite givenes å putte samme motor i! skulle heller hat en større motor i.. men må få bygget om bremsene mine før eg får meg større motor. eller så kommer eg berre til å ta live av meg.... :S (kommer til å gi på, men ikke sjangs til å bremse ned til for eksempel bilen foran...slik kommer de til å gå. eg kjener meg for godt der ass. ) har funne ut at eg berre kommer til å bruke blokka! men må vente på pakninger til eksos manifoilen og innsuget og topp deksle pakningen. går de forresten an å bruke samme pakning som før berre med pakningsstoff? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 har gjort litt i dag bortsett fra å solt meg i sola :D har tatt utav motoren fra sciroccoen? et sant hellvete... offf... er de en genial måte å få den utav uten å faktisk komme borti noe? :S bilder tatt all rusten som ver der.. var ganskelite faktisk :D lakket litt diverse også.. her er dynamoen min :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 har skjedd litt nå.. fått i motoren og satt inn modifisert seter bilder kommer har ikke fått start på motoren da! vet den får bensin opp til bensin fordelern, men tennpluggen på nr 1 er tør? og 4 får vannvitti mye! noen som hvet hva de kan vere...! tett insprøytnings ledning kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 forelsket i dette :D koster 300 kr literen måtte bruke sete ramma i bilen min. da førerstolgtiramma var knekt litt rundt om. tok de de med på jobben da vi ikke hadde mer gass igjenn :P fekk noen polakker (veldig greie polakker faktisk) til å sveise for meg med mig.. GENIALT de var så ivrige at dei ikke ville la meg gå nesten :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Tøff scirocco mk2 du har ;) vingen du har tilhører Rieger GTS / GTO Stylinga.. jeg har en scirocco MK1 gti 16v Rieger GTO .. BILDER: har du noen greie deler? hehe, trenger Frontrute til MK1 , og dørtrekk (passer nok fra mk2) Godt noen av oss tar vare på gamle godbiler ;) MVH Tommy. Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Tøff scirocco mk2 du har ;) vingen du har tilhører Rieger GTS / GTO Stylinga.. jeg har en scirocco MK1 gti 16v Rieger GTO .. BILDER: har du noen greie deler? hehe, trenger Frontrute til MK1 , og dørtrekk (passer nok fra mk2) Godt noen av oss tar vare på gamle godbiler ;) MVH Tommy. halla :P har sett den bilen din på autodb :P greien den!! liker noe og liker ikke noe på den ;) hvilken motor du har i den? hva spec har du på den mvh back kompis :P :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Bilen min er GTI 16V mer info på http://www.cardomain.com/ride/2670595/1 meld deg inn der du oxo ;D sier ikke nei takk til 5stjerners "rating" :D Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 da har eg endelig fått start på denne maskina mi... vel ikke så mye å skryte av egentli... men gjekk fra slik til slik: kjører uten panser eg :P er ikke helt ferdig.... skal selle denne motoren og få tak i noe annent større med tida:P har også sendt GTi bakakslingen inn til lakk og sandblåsing på jobben min.. DETTE BLIR BRA :P skal til haugesund å handle masse deler denne veka eller neste.. har fått ferie penger vett dere ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 ikkk fant meg nettopp felger.. så nå kan en se om de blir nye sko... får se, får se :D;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 ikkk fant meg nettopp felger.. så nå kan en se om de blir nye sko... får se, får se :D;) ble vertfall ikke nye skor da eg for på ferie til oslo og rudskogen og metallica :P smalt av litt penger der ja... bilen min holdt 250 mil gitt...! skal sei :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg