vw-vegard Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Tittet innom BS Bildeler sine sider idag, og der ligger altså dette stylingkittet. Bare frontfangeren koster den nette sum av 4190,-, og som BS Bildeler selv sier det: "Glassfiberen er i god kvalitet og passformen viser seg å være bra - noe unøyaktig på enkelte deler - men prisene er så lave at vi helt klart mener at det er verdt hvert øre. Det er ikke mange steder man får slike designs til en så billig penge." Jeg har vel aldri vært mer uenig. Herregud for no jalla styling, håper ALDRI de har solgt et eksemplar av det kitet. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Var lite vakkert ja.. men lufter sikkert dritgodt for den enorme ICen så er bak der.. :drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Fronten var forferdelig, men resten så bra ut.. Greit og skille seg ut, siden en stor prosent av norsk ungdom kjører Golf 2 men det får være måte på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel82 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 hehee...den hadde gjort seg på golfen min... bra ræva er delt..hehee...hadde skilt seg ut med den..men greit og gjøre litt mere meg goffen før man hiver på en slik..hehee faktisk mye værre saker jeg har sett folk ødelegge gliset med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Var lite vakkert ja.. men lufter sikkert dritgodt for den enorme ICen så er bak der.. :drunk: Du mener vel den enorme torshov nettingen? :hammer ;) Dette blir Overkill x10 på en gammel, firkantet golf dukenukem Men den mangler signalrød cuppwing eller hva det hater.. Sånne grusomme hjørneting underst på fangeren ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Rart å tenke på at folk kjøper sånt. I mine øyne skurrer det for jævlig. For den prisen får man evt nytt 90 fanger sett og brukt G60 bredding++. Greit nok at "alle" har 90 fangere men det ser ikke stygt ut. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Helt korrekt. Jeg håper inderlig styling som dette er bestillingsvare hos ALLE nettbutikker med respekt for seg selv. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 syns mythbusters skulle ha testa forskjellige måter å ødelegge den fangern på, kjør på fartshumper i 60kmt og 80kmt, grevlinger, isblokker osv :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Trur den blir fort enda styggere da ja. Org GTI leppa tåler fanme myyye:win Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 jeg har kjøpt slikt kit.. ble lovet av forhandler 10% mer HK samt 20% mere 14izzz... Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 he, he sier jeg bare :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 :hvaskjera noen som kjøper overdimensjonert i alle fall.. haha. men bare du er fornøyd så er det greit:) hadde sjøl en sliten golf. aldri mer td golf i alle fall.. traktor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 "Glassfiberen er i god kvalitet og passformen viser seg å være bra - noe unøyaktig på enkelte deler - men prisene er så lave at vi helt klart mener at det er verdt hvert øre. Det er ikke mange steder man får slike designs til en så billig penge." Er vel snart 1.april, kanskje de prøver seg på en spøk eller.no Fronten var uansett like knall kul som monster-front på bmw..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 jeg har kjøpt slikt kit.. ble lovet av forhandler 10% mer HK samt 20% mere 14izzz... Man kunne visstnok oppnå en effektøkning på 20% hvis man bruker sølvfarget netting i kombinasjon med den skrekkelig (stygge) fangeren. Og på en god fjortissfest kunne man også dra opp mot 35% ekstra med fjortiss. Men fra spøk til BB-Halvor, hvem med respekt for seg selv kjøper noe sånt? Ser jeg noen med en sånn fanger, skal jeg personlig ødelegge den, forså å gi penger til 90-fangere til den uheldige eieren av det stygge klenodiumet. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Greier nok bra å ødelegge alt av aerodynamik med den fangeren. Gir nok mer løft en downforce den der Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg