klovnster Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Heisann.. Ampen funka tidligere i dag, men siste turen ut så blinka power og protection lyste rødt.. Eneste lyden som kom var en lav, lys pipelyd.. Noen som har noen idé? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Vi sjekker over kablene i morra. Jeg er rimelig sikker på et det bare er litt dårlig kontakt et sted. Jeg har jo klart å riste løs den jordinga der før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 nå funker den :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 A SoundAnus never dies. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 A SoundAnus never dies. :) la meg få bruke den i 15 min så får vi se... hehe XD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Ey. I 2 ohm eller mer, nok drivkraft og mot elementer som ikke smelter og kortslutter, så dør den ikke. Under normale forutsetninger, altså. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg