Fluto82 Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Har ett problem med vakuumet,dumpventil åpner ikke,og på turbotrykks måleren viser det bare -0.2bar på tom gang,og den skal vel ligge på -0,7 til -1bar. hender også at motoren nesten slokner når jeg clutcher har også hendt at den har stoppet. har sjekket og sutta på alle vakuumslanger som jeg fant,og de som skulle være tett var tett. har ikke noe trykk fall heller. turboen lader 1bar på full gass,og det er det jeg har stillt den på. får av og til litt tap av effekt viss jeg gir på litt brått. virker som om den henger igjen litt. og det som er mest rart av alt,er at dette ikke er ett konstant problem,noen ganger fungerer alt som det skal,og andre ganger er den helt håpløs. skjønner ingenting jeg. Forslag mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 ????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Dusjet på med startgass på vacuumslangene? Sjekket tomgangsbryteren og fullgassbryteren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 har ikke det... men det som er så rart er at det ikke er sånn hele tiden. er ett problem som kommer og går. hadde det vært lekkasje,så hadde det jo vært det hele tiden. Tomgangsbryter/fullgassbryter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Her oppe er det 2 brytere, en som blir aktivert på tomgang og en med gassen i bunn. Mål om disse bryterene virker, disse er bare av/på, så enkelt å få målt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg