Ferrari Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Gromt prosjekt! Ser dyrt og artig ut:) Anbefaler deg å sladde regnummer på filmene fra bremsinga, så slipper du å rigge den med org. motor for nok en visning. BT tråler visst bilforumet etter ulovlig ombygninger, sykt nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Diiig prosjekt! :D følger me her Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Kommer du på Våler treffet til BMWCCN? Litt lysten på å se denne bilen i aksjon :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Dr_S skrev: Kommer du på Våler treffet til BMWCCN? Litt lysten på å se denne bilen i aksjon :) Ja det har jeg også lyst til å se ;) :worshipbm: Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 så du var ute å lufta bilen din her om dagen! jeg kjørte en hvit civi sedan foran deg (skrudde på nødblinken og vingla litt :P prøvde å få kontakt :P) jeg jobber rett vedsiden av deg på audi jeg sjø! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Hva skjer her om dagen? :) Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg