luigi Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 lakk den sikkeli GRØNN:D Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 lakk den sikkeli GRØNN:D nei nå får du ta deg sammen gutt. televerksblå eller mørke blå er tøft:thumb Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hehe.. får se hva tiden bringer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ser ut som ett fint utgangsounkt:D har ikkje bilde av takbyttingen da..der det er kappet og sveiset sammen.. har hatt tanken på å bytte tak på min, men har stusset i ny å ne Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 behold Orange fargen :D så kan vi ha treff me orange bila når æ får min i orden:D men biln din ser bra ut. å blir sikkert strøken en dag. Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ser ut som ett fint utgangsounkt:D har ikkje bilde av takbyttingen da..der det er kappet og sveiset sammen.. har hatt tanken på å bytte tak på min, men har stusset i ny å ne Nei, desværre. Er gjort før jeg kjøpte, kun takplaten som er bytta.. men er enda ikke sveisa fast. Selve tak "ramma" er ikke kappet i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 behold Orange fargen :D så kan vi ha treff me orange bila når æ får min i orden:D men biln din ser bra ut. å blir sikkert strøken en dag. Hehe, ja vi får se. Har en drøm om å få den strøken.. Men så va det å ha pænga tel det. :P Lærlingelønn suger :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 er dette din:)? http://i154.photobucket.com/albums/s244/MatsEngel/copycoppy.jpg Like felger som på fetteren min sin jo:D (BMW 730ia HAMANN) Fint fint prosjekt forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl66 Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 er dette din:)? http://i154.photobucket.com/albums/s244/MatsEngel/copycoppy.jpg Like felger som på fetteren min sin jo:D (BMW 730ia HAMANN) Fint fint prosjekt forresten! in he`s dreams :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 er dette din:)? http://i154.photobucket.com/albums/s244/MatsEngel/copycoppy.jpg Like felger som på fetteren min sin jo:D (BMW 730ia HAMANN) Fint fint prosjekt forresten! Er ikke min, men er mitt søskenbarn sin. Derfor nicket mitt. Den ser bedre ut nå med kamelon :D Takker, Blir ikke gjort så mye om dagen, pga. turbovogna skal inn til EUkontroll i nestemåned. Men nå begjynner snøen å smelte. å da skal jeg vrake en delebil å flytte delene over til 242'en. så da blir det vel litt fremmgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Forslag til farge::: samma som er på Hagmans CA primer!!! den er skjitstygg. Noe sånn ala sennepsgul... Du har en 75 242 med takluke du også ja... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Ja Håvard, vi får hiv oss i dressan og ta dela fra 240'ien og så hiv den etterpå så det bi litt meir pænga på boka :) Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Forslag til farge::: samma som er på Hagmans CA primer!!! den er skjitstygg. Noe sånn ala sennepsgul... Du har en 75 242 med takluke du også ja... Blir nok ikke den fargen. Å ja, er en 242 75 med ettermontert takluke fra senere 240. :magic: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Da har jeg endelig fått tak i runde lykter :) bilde kommer så snart jeg har kommet meg ut i garagen.. Er også ferdig med det som var av rust i gulvet. Så nå venter jeg bare på at snøen skal forsvinne, så begjynner jeg å å skifte ledningsnett dash osv. Må ta den på jobb en dag å få festa takplata.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Et dårlig bilde av lyktene. Bilde av gulvet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg