GeirE Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hei. Jeg har planer om å kjøpe meg et større bilbatteri iogmed at jeg ha oppgradert stereoen en smule, men er litt usikker på høyden batteriet kan ha uten at det kortslutter i panseret... Noen som har peiling? Ser at det som står i er ca 19,5cm med polene, menst det jeg lurer på er 22,8cm med polene... mvh Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Er bare å måle det.. Legg noe oppå batteriet, som en isopor plate på 3-4cm.. tegn godt med kritt oppå flaten, eller noe lignende. Lukk igjen panseret, å se om det tar oppi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 kan no altis sette et baki bagasjeromet då Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirE Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 joda, kan jo det, men er mest gira på å sette et stort framme og færdig med det ;-) Slipper noen sikringer, sparer plass i bagasjen osv. Klarer dynamoen å lade to batterier på skikkeleg vis då foresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg