Gå til innhold

Få godkjent med 2 liter i en kadett c!

Ranger emnet


Cosworthking

Anbefalte innlegg

Som topic sier, så lurer jeg på åssen jeg får godkjent rakkett`n min med 2.0l som sitter i!

 

Er d "bare" å bytte til 1600 forstilling og 2.2 bremser?:magic:

 

Kjerra er ikke godkjent med motor`n, og broren min var så smart å bestilte eu-godkjenninga på et forbanna merkeværksted ved navn OPEL, med tanke på at den ikke er godkjent med motor`n så må jeg gjørra d nå, hadde tenkt til d etter den hadde blitt eu-godkjent,

men nå må jeg gjørra d kjappere!

 

Noen som veit? ELler noen som har evt nødvendige deler?

 

Send meg en PM!:magic:

 

Mvh CosworthKing :sombrero:

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken med 1600 forstilling er at nedre bærebru har størr/tykker opphengs kule. så etter som jeg har forstått det så er eneste forskjellen de nedre bruene, så det holder bare og bytte de.

men bt er ikke fult så skarp på å se forskjell på de. Bare bremsene er så tror jeg ikke at de henger seg så alt for mye opp i om det faktisk er 1200 eller 1600 forstilling.

*1995 Opel Astra*

*1986 Mercedes Benz 300E W124*

X*volvo 240GL 1990* SOLGT

X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT

x*1980 Honda civic 1.3* vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

En kompis var hær i forrige uke å godkjente en -78 kadett med 328 hk på bakhjul å 470nm. Er en Calibra 2,0 16v motor med turbokonvertering og elektromive i den. Skal undersøke hv han har gjort får å få den godkjent. Bilen blir kansje til salgs. skal vel ha ca 150- 200.000 for den....... RÅ bil...

-02 BMW 520iat M-Sport

-78 VW Golf LS (Low and Slow)

-05 Yamaha Aerox-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår