fillern Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 som sagt.. sett på de originale gitterene!! blir bra med cooler. ALT er bedre en den lille "oppbevaringsboksen for ladetrykk" som sitter gjemt inni der. kan faen ikke kalle den originale driten for intercooler. med større cooler vil du ikke bare få bedre effekt. men bedre moment å en finere kurve.. hvor kjøpte du intercooleren? pris? Har drevet endel med bensinmotor og turbo tidligere, og det stemmer at momentkurven blir jevnere og finere med større intercooler. Jeg har nå en 2004 Octavia 1.9tdi 4x4. Gjelder det samme for momentkurven på disse motorene som på bensinmotorene når man får på en større interccoler? Noen som vet hvor den orginale sitter på en 1.9tdi? Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 den sitter bak dekselet i fangeren på høyre side Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 den sitter bak dekselet i fangeren på høyre side Kanskje jeg skulle rive ut en ny cooler og montere i fronten istedet. :-) Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Hei. Jeg bestillte meg H3 8000k Xenon kit tidligere i uken, blir spennende og se om de dukker opp om ei ukes til eller no, litt usikkert på om dette blir montert på før de andre tingene, men tror det blir montert når det kommer.... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Gjett hva jeg har kjøpt meg nå Ole-Mann?? Kjøpt meg rustfritt 3 tommer downpipe..Ligger bilde på prosjekt siden.Nr 8.Så kan du lese litt om den,og se på den..hahaha ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 tenkte å kjøpe slik elektrisk turbo jeg nå, sånn du setter før luftfilteret. Trenger jeg også da 3" downpipe?? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 ehhhh acoupe??,er du dum eller?,den elektriske turbo saken funker ikke..du veit det?? Og hva skal du med 3 tommer downpipe a?,du trenger ikke det,hvis du skal sette på en sånn teit elekro vifte...Men kjøper du den,si fra hvordan den er i real lift,,hehe.Ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Dama til fetteren min har en kamerat som fortalte at faren til en i klassa hennes hadde satt en slik el-turbo på en 1.6 sr motor, og dro ifra en chippa 1.8 turbo quattro. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Du må ikke høre på rykter,før du har sett det selv..Og jeg tviler på at den gjorde det..En 1.8 turbo har 240 nm,150 hk orginalt..Dvs den har vel 120 hk på hjula,sånn ca.. En 1.6 sr motor har 105 hk,og sånn ca 150 nm orginalt.Da har den ca 80 hk på hjula..Det er stor forskjell..Og en sånn elektrisk vifte hjelper ikke et fnugg..Men du kan jo prøve da,og spør gjerne noen andre ¨på forumet å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Ja det står mellom en slik el-turbo eller en pakke med surkål og julepølse. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Gå for surkål og julepølse..Da for du noe for penga iallefall,hehe. Men jeg skal ikke nekte deg jeg,du for gjøre som du vil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Jeg håper INDERLIG at du ikke tok dette seriøst. Du skrøyt så mye om denne downpipen din at jeg nesten måtte tulle litt med deg. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 hehe.skrøyt nei..Veit at Ole-Mann også har lyst på en sånn..har mange andre ting jeg kan skryte over jeg,skryter ikke av et rør som ingen ser under bilen.hehe Og ja,,jeg var ganske så sikker på at du var seriøs ang den vifta ja.Ble sånn små irritert,liker ikke at folk sponser sånn shit..Det passer ikke inn i motor rommet til noen bil,ikke engang Ford eller fiat..Grøss Grøss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Vel, noen har ett behov for å skryte, andre ikke. Bra at du tok det seriøst da, desto mer gøy for meg :D Men nå er det jo lite nødvendig med en 3" downpipe uten å ha like størrelse på resten av eksosen, og kjenner jeg Ole Martin rett så er han nok ganske fornøyd med hvordan bilen er nå. Må jo huske at han er en familiefar, kan ikke ha bråkete bil da. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 hehe,du hadde vel det gøy ja,,hevnen er søt.På neste biltreff,så skal jeg kjøre fra deg,langt ute på et øde sted,og sørge for at du ikke finner veien tilbake,,moooohhhaaaa :) Over til noe seriøst her,host host.Jeg har jo 2.5 fra cat,og så blir det 3 tommer downpipe.Det holder som faen det..Men herregud,tjener ikke 50 hk på,det gjør ikke..Men da veit jeg iallefall at eksosen er grei nok,for videre bygg av motor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg