acoupe Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 hey Ole, så ikke at du hadde laget en tråd jeg, men jeg liker bilen din :) Så du hadde skaffet deg nye sommerfelger i en annen tråd, de var fine :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hallo, jo takk, ja kjøpte meg nye ja, det blei 225 45 17".. Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Da er senke settet satt på, jeg blei veldig fornøyd, kjøre litt med det nå så det setter seg, så blir det knall bra.... stoooort gliiis :D Bilder kommer innen noen dager (jobber mye)... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Jeg må si meg enig i den andre kommentaren som var her ang. stylingsmuligheten til denne bilen din. Skal du ha en ettermarkedsløsning på framfangeren vil jeg nok anbefale nr 2, den kler bilens linjer mye bedre.De andre med "klumper" ut på siden for å "matche" kanalene som er på disse bilene vil trolig bare bli rart. (Og du får fort litt tupperware stil over bilen...noe jeg hater). Så, dette sier jeg er alternativet til RS "kitet" (fram og bakfanger). Når du engang allikevel skal lakkere opp en slik framfanger kan du jo sparkle igjen på bakfangeren og ta denne i samme slengen. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Hei hei takker for svar, men tror det blir denne nedre delen, hva synes dere om den?? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 akuratt den jeg hadde tenkt meg ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Hehe, det er bra, da ser den bra ut ihvertfall hehe Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Hei hei folkens, da er det tid for litt senke bilder og litt andre ting, her er 5 stk... tar gjerne i mot svar ;) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 liten update bare, fått inn målerne mine sånn jeg ville ha de, blei fornøyd :D Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 liten update bare, fått inn målerne mine sånn jeg ville ha de, blei fornøyd :D dette blei jo gromt detta da ole du er flink med skodan din. sitter å lurer på om jeg skal kjøpe meg motor jeg da en litt mer heftig variant kanskje en vr5? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Takk det samme ja, ja høres gøy ut det, men en liten ting, hvorfor kjøpe RS hvis du skal sette inn en annen motor? veit at du har noen dyr under panseret ditt :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 fordi jeg setter da inn en motor som blir brukt i german touring car championship/ gtcc. har noen dyr ja men det skal holde bedre med fler derfor skal jeg bytte motor i rs`n. kjøpte den fordi det var ett godt utgangspunkt. og du kjenner meg ole, orginalt holder ikke lenge, selv gjort er velgjort Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Hehe sant så sant, du får si i fra når rs motoren ligger på en pall ved sidnav bilen da, så jeg kan komme og hente den hehe ;) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 hehe den er god som gull den vett kommer til å bruke toppen da må porte den og sette i hardere ventil fjærer og kammer. og en stor tubo Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Høres bra ut, vi gleder oss alle til du er ferdig med det... :D Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg