hildegard Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Hei sann! her er den nyeste og beste modden min til dags dato!!!:hellothere: På tankene hadde jeg tnkt å lage en typisk "ungdomsbil"... men det ble til en PIMP... brukte 4 - 5 timer på den:hmmmmmmmmm: Org: Modd: Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Er den ferdig? Høyre bakhjul ser ikke bra ut. Venstre bakhjul har en "litt" annen profil enn resten:p "biodiesel"-merket ser heller ikke så bra ut. Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Ja, jeg skjønner men det der med venstre baklhjul skjnte jeg ikke...?? Er det et kult konsept?? Takkgrinchy Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Han meiner du har veldig smale dekk på bilen. Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Det jeg mente med venstre bakhjul var at det vises at "gamlefelgen" fortsatt står på:) Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Jeg skal se å få ordna det.... takk for kritikk:blunk: Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 det her var litt vanskelig med å ordne hjulet på venstre side, men det er jo første gang jeg har gjort det, så ikke noe å skryte av for å si det sånn.... men er det bra nå....? Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 er det noen som kan lage LED - lys på den? Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Er det ikke dører på en PIMP bil eller? Carbon bakluka så ut som noe helt annet enn carbon. Baklyktene så helt forferdelige ut. Er noe alvorlig gærent med venstre bakhjul. Potta så veldig cartoon aktig ut. Litt selvkritikk skader ingen. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Er det ikke dører på en PIMP bil eller? Carbon bakluka så ut som noe helt annet enn carbon. Baklyktene så helt forferdelige ut. Er noe alvorlig gærent med venstre bakhjul. Potta så veldig cartoon aktig ut. Litt selvkritikk skader ingen. Neida, tusentakk for kritikk, AudiFantic tenkte på å kalle bilen VenomRacecar men det passa liksom ikke:blunk: som jeg sa så er venstre bakhjul ikke det jeg vanligvis gjør, så det var litt komplisert...:) Når det gjelder potta så er den brusha ( ville ikke stjele ) så det kan godt hende at det ser cartoon ut... Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Skulle bakluka være carbon ? Det ser ut som du har prøvd på det men, det ble ikke bra.. Synes ikke det var noe pimp bil ! Trening Trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Altfor mye "tvirl" på carbonen....Prøv heller en annen måte å lage carbon på....Den metoden jeg trur du bruker er vankselig å få bra... Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Fint at du er tilbake da "URQuattro" Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg