postcar Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Har hatt lyst på dvd i bilen, men grenser på hva jeg gidder å legge i det. Noen tips? :) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Hvor mye tenker du og legge i det? Du kan kjøpe en alpine spiller og sette inn enkelt og greit. Slike løsninger er meget skjeldent så veldig billig akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Hvor mye tenker du og legge i det? Du kan kjøpe en alpine spiller og sette inn enkelt og greit. Slike løsninger er meget skjeldent så veldig billig akkurat. Nettopp, jeg er ute etter no billig no, ikke no mer enn 3k, vis jeg ikke finner noe som duger, så venter jeg isåfal og kjøper en sånn alpine med flip opp skjerm. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Har hatt lyst på dvd i bilen, men grenser på hva jeg gidder å legge i det. Noen tips? :) Hva er det du skal ha? Skjerm og DVD spiller? Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 DVD og skjerm i ett koster vel fra 1500,- og oppover. Har sett DVD-spiller og to separate skjermer av jallamerke til under 2500,-. På CD Cardic, tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg