pahf Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Har en kompis som sliter med å få linjeutganger på sin Volvo v70 t5. Har ikke tatt ut spilleren, men sitter på nettet og ser på hvordan det ser ut (se bilde nedenfor). Det er tydeligvis ikke noen phono utganger på den spilleren. Men ifølge han er det ikke vanlige koblinger, men noe som ligner på en xlr kobling. Viser et bilde jeg har lånt fra Volvoforumet.net Håper dere kan være til hjelp så snart som mulig, jeg mener det må gå an å få kjøpt en overgang til vanlig phono slik at det går an å få koblet på en vanlig forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Har en kompis som sliter med å få linjeutganger på sin Volvo v70 t5. Har ikke tatt ut spilleren, men sitter på nettet og ser på hvordan det ser ut (se bilde nedenfor). Det er tydeligvis ikke noen phono utganger på den spilleren. Men ifølge han er det ikke vanlige koblinger, men noe som ligner på en xlr kobling. Viser et bilde jeg har lånt fra Volvoforumet.net Håper dere kan være til hjelp så snart som mulig, jeg mener det må gå an å få kjøpt en overgang til vanlig phono slik at det går an å få koblet på en vanlig forsterker. Det er en DIN kobling. Mener å ha en slik liggende å slenge en eller annen stand. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 ...mens andre har mer orden og vet hvor den ligger... :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg