andrej1 Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 det var jo et utrolig bra komplemang, eller hvordan det skrives. hehe. takker og bukker dypt for den. bra og høre, i hvertfall siden alt utstyret jeg har er crappy orginalt:D bukker atter en gang.. Bare hyggelig :) Fortsett med de gode bildene ;) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Utrolig fine bilder du tar kompiss. Så bilen din igår.. på ingerstrand.. damn den var hoot.. Jeg kjørte en Gull farget golf.. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Meget bra Max, du er meget flink til og ta bilder, keep it up :) ps. når man er på shell, det er lov og gå ut av bilen ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Bare hyggelig :) Fortsett med de gode bildene ;) det skal jeg prøve på vettu. takker;) Utrolig fine bilder du tar kompiss. Så bilen din igår.. på ingerstrand.. damn den var hoot.. Jeg kjørte en Gull farget golf.. stemmer det, jeg sier tusen takk for det;) skal fikse på bilen i helgen nå Meget bra Max, du er meget flink til og ta bilder, keep it up :) ps. når man er på shell, det er lov og gå ut av bilen ;) hehe jeg får prøve på det da men er stort sett ikke jeg som kjører om dagen, siden jeg har mistet lappen, men kommer sterkere tilbake nesteuke hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 får slenge ut et bilde fra en liten kjøretur da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Litt mye støv. Fiksa det for deg. Si fra hvis jeg skal fjerne dette innlegget. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Neat Image er juks kverna ;) Max: Veldig fint bilde! Liker lyset du har fanget her! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Street-Garage Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Hei Max Senk! Vi har tittet litt på bildene dine og likte det vi så. Vi er på grunnlag av dette interrisert i å komme i kontakt med deg. Vi vil gi mer informasjon om hva dette gjelder når vi får direkte kontakt med deg via egen e-post. Du kan nå oss på mail: innboks@Street-Garage.com, merk e-posten med Max senk. Eller svar oss her på dette forum, slik at vi er sikkre på at det er deg. Vi håper å høre fra deg. Mvh Street-Garage.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 her er jeg vettu. koselig og høre at dere liker bildene mine;) sender dere en pm med mail og tlfnr til dere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Må bare føye meg inn i rekken her: utrolig kule bilder du tar, med veldig kreative locations. De kveldsbildene på det sandtaket med to bimmere kunne vært henta ut av en brosjyre, helt rått. Har du lyst til å fortelle litt om hvilke innstillinger du bruker på kameraet, eller er det hemmelig, hehe. For noe sier med at det ikke står på : program/automatikk. Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Må bare føye meg inn i rekken her: utrolig kule bilder du tar, med veldig kreative locations. De kveldsbildene på det sandtaket med to bimmere kunne vært henta ut av en brosjyre, helt rått. Har du lyst til å fortelle litt om hvilke innstillinger du bruker på kameraet, eller er det hemmelig, hehe. For noe sier med at det ikke står på : program/automatikk. tusen takk for kritikken;) godt og høre at bilene mine er velkomne:D jeg kan egentlig lite om kameraet mitt, i den grad. i forhold til mange andre her inne. jeg justerer stort sett bare på iso-bleder og lukkertid. og på canon kameraet mitt så har jeg det alltid satt på M. justere alt manuelt. vist det er noe mere du lurer på ang noen bilder eller noe. så er det bare og spørre;) svarer mere enn gjerne. så godt jeg kan i hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Smukke bilder dette :) Planer om å ta turen til Drift-Battle? Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Smukke bilder dette :) Planer om å ta turen til Drift-Battle? når er det dette er neste gang a? får igjen mitt førerkort om 3 dager. så da kommer jeg meg litt rundt også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 når er det dette er neste gang a? får igjen mitt førerkort om 3 dager. så da kommer jeg meg litt rundt også;) Runde 3 er førstkommende helg (23-24), så det rekker du om du får førerkortet om 3 dager ;) Er også Autoslalom på gardemoen den 22. Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Runde 3 er førstkommende helg (23-24), så det rekker du om du får førerkortet om 3 dager ;) Er også Autoslalom på gardemoen den 22. a ha:D lurer litt på om jeg skal til hamar til helgen også. men 23-24 rekker jeg vettu;) du skal på alt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg