Gå til innhold

Hva er dette? Rare greier..

Ranger emnet


volvo850_BSR

Anbefalte innlegg

Skiftet plugger på bilen her om dagen...og etterpå, så vill ikke stereoanlegget(Originalt) virke. Når jeg skrur på bilen så står det: CODE og da må jeg taste inn et 4 sifret tall tre ganger på rad, og når det er gjort, så står det: OFF. Og så går det ikke ann å trykke på noen ting, virker som den er låst eller noe sånt....

 

Hva er dette? Virker som om man må taste inn en eller annen kode som er lagret fra før eller no sånt.

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står nok en kode i instruksjonsboka til stereoanlegget ditt (håper jeg for din del) :) - Blir sikkert en karantene hvis en taster feil kode mer enn tre ganger, hvis det ikke blir låst permanent da.

 

Helt vanlig at du må taste inn kode etter at batteriet har vert frakoblet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står nok en kode i instruksjonsboka til stereoanlegget ditt (håper jeg for din del) :) - Blir sikkert en karantene hvis en taster feil kode mer enn tre ganger, hvis det ikke blir låst permanent da.

 

Helt vanlig at du må taste inn kode etter at batteriet har vert frakoblet.

 

Å,ja! Da skal jeg ta en titt og se om jeg finner noen kode! Takk takk!

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må la den stå på i 2 timer før du får lov å prøve taste koden inn på nytt.

 

Så du kan jo bare prøve gjette deg frem til riktig. Er jo bare 1296 kombinasjoner.

 

Vil ta 18 dager da.....så greiere å bare ta den med til Volvo og få ny kode :D

1996 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår