Yogi Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hei.. Er det noen som vet hva jeg trenger for å bygge om min audi 1.8l (ADR) fra automat til manuell? Vet at man trenger svinghjul, clutch, pedalsett og kasse, men det var noen som sa at jeg trengte å bytte veivaksel?! Er det noen som har en manuell kasse også! På forhånd takk Siter -97´ Polo 6N prosjekt -04´ Renault Laguna stv. -01´ Ford Mondeo stv diesel -86´ Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Du må ha girkasse, clutch, pedalsett, slavesylinder, bakre oppheng på kassa, mulig du også må bytte et lager i veivakselen, giroverføring og du må "lure" hjernen til å tro at bilen står i P så du får startet den. Sikkert noe jeg har glemt men.. Håper det er til hjelp!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg