sRt Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 jeg kjørte engang en fyr hjem som hadde norgesrekorden på 40min, han hadde kommet på forsida av VG osv, haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 litt lengre hele 16 dager, men... alikevel farlig.... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 haha for en forbanna tulling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calli-Turbo Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 nei men her var d jammen mange "smartinger" som selvsagt ALDRI har kjørt for fort eller fått litt lyst til å gi litt på når ei langstrekke ligger forran dere? Dem som har kjørt motorsykkel vet sikkert hvor fort d egentlig går opp til 160 og like fort ned igjen, kan være snakk om ett 5sek kick og alle vil vel prøve sykkelen litt når dem endelig har kjørt opp? Og hvem vet om ikke denne karen har kjørt lett mc i 50.000km før han fikk storsykkel lappen og derfor er en dreven sjåfør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Om han så var Michael Shumacher (eller hvordan det skrives) så kjørte han fortsatt i nesten det dobbelte av fartsgrensa. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Digg. Skulle ønske jeg kunne overrekke han en bunke blomster for bragden. Og når det gjelder dette med at en sjåførlærer sier noe om folk som hadde lappen i 3 min, ville jeg funnet en sikker kilde på det først. Erfaringen etter mine 2 sjåførlærere er at de er faen ikke til å stole på! Skremselspropaganda for å få folk til å ta det pent tror jeg.. :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norwegianslaur Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 For å få alt på det rette med oppkjøring, så fikk han lappen igjen etter å ha mistet den i 3 måneder. Altså hadde han bare hentet den, ikke tatt oppkjøring. Og for å forsvare han litt, så vil jeg si, at han kunne nesten ikke valgt et bedre sted i Bergen eller et bedre tidspunkt.( Seff er det bedre med sjølinjen fra lagunen klokken 4 om kvelden natt til mandag :p ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg