projektRUST Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 først parkeringsbot på jobben fordi jeg ikke orka flytte bilen (det regnet strikkepinner, parkeingsplassen er et par hundre meter unna). så skulle man bytte o-ringer på k-jet dysene: Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Kondolerer, RUST....... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 ja.. nå har jeg hvertfall en unnskyldning til å skru av innsuget :| møkkabil! hehe.. man kan gro grå hår av mindre. menmen, sånn går det når man absolutt skal kjøre gamle rustne golfer :] (mao, man får bite det i seg - drikke litt cola og fortsette) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Kjipern projekt rust... Hva er tegnene på dårlige o ringer rundt dysene da? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Motoren fjusker, trekker falskluft. Spray rundt dysene med startgass, forandres turtallet er de dårlige. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Dysene blir jo litt slarkete oxo når o-ringen er moden. Trur forresten eg hadde spredd litt eder og galle rundt meg hvis dysa hadde knekt nedi slik.. Kondolerer mann.. :( Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 var ikke så veldig blid idet den løsnet nei! menmen.. nå er innsuget skrudd av, så om noen har en stk dyse til 86 mod k-jetronic (m12x1.5 sier etka) så rop ut.. jeg trenger en! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Har ein '83 GTI motor ståande å gjæra i hauen i kjellaren. Er vel like dyser..? Kan sjekke om eg fortsatt har dei og før eg skryt på meg noko.. :D Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Skaftetryne Har ein '83 GTI motor ståande å gjæra i hauen i kjellaren. Er vel like dyser..? Kan sjekke om eg fortsatt har dei og før eg skryt på meg noko.. :D kan godt være det er samme ja. jeg må sjekke etka når jeg kommer hjem.. jeg trenger hvertfall dysen av størrelse M12x1.5 Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Dysene hadde visst røket med på et annet prosjekt.. Innsuget var tomt gitt. Då kan eg dessverre ikkje hjelpe deg.. Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Typisk.. :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg