espenaa Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Det var bikkjekalt til morran i dag... Bilen starter på første forsøk men syns starteren må dra litt vel lenge før den starter.... Skal bytte plugger tenkte jeg og lade batteriet helt opp evt bytte det.... Andre forslag... Vil ha en bil som starter med en gang man vrir om nøkkelen.. Må kunne stole på den så jeg kommer meg på jobb hver dag gjennom vinteren... Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Motorvarmer er ikke dumt. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 sånn luksus snakker vi ikke om :) Dette er en gammel ford... den skal starte og gå den ikke få varmebehandling og annet:) Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Sjekk over jordingskablene. Ellers spørs det om det er innsprøytning osv. Ikke uvanlig at det tar litt tid på gammel innsprøytning å få fram bensinen hvis den har stått en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg