Volvo740GL Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hei.. Jeg har en volvo 740 2,3l med automatgir, men av og til er det ikke livstegn i biln når jeg skal starte den etter mye bruk! men venter jeg en halv time eller no sånn eller får starthjelp starter den med en gang? Har helt nytt batteri.. Har dere noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 sjekk jordinga t motorn.. hadde samme feilen me min bil, og d var jordinga som va gåen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740GL Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ok tusen takk:)men vet du kor sånn ca jordinga befinn seg? trudde det va den automatgir sensoren som ikke starte biln viss den står i gir som va fucka sia den ikke starta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Prøv om den starter i N... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ok tusen takk:)men vet du kor sånn ca jordinga befinn seg? trudde det va den automatgir sensoren som ikke starte biln viss den står i gir som va fucka sia den ikke starta:) Sett kabel fra motor, f.eks fra termostathuset, over på - polen på batteriet. Starter bilen opp da er det dårlig jording. Jordingspunkter er det vel flere av, men det som er enklest å komme til er bak på top-lokket nær fordeleren. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740GL Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ok skal prøve det,men det er bare av og til den ikke starter etter mye bruk:) bilen starter verken i n eller p:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Funnet feilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg