stand-jo Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Funderer på å bygge stereo i BMWn snart. ;) Har spørsmål til de som har gjort dette før. :) Trenger jeg noe mer enn dette for å montere vanlig CD spiller? Trenger jeg en slik overgang? Hva slags dimensjoner er det på de forskjellige høytalerne? Foran? Bak? Skal bytte alt ut det som står i originalt. Og siden jeg ikke vil modifisere noe på interiøret for denne gang, så skal jeg få tak i høytalere som passer rett inn. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Du må vertfall ha den overgangen... det måtte jeg. Du trenger ikke å kjøpe det deksle til å sette spilleren inn i. Du kan lage et selv av orginal radioen. Det har jeg gjort, synes selv at det ble mye finere enn med det "innsats dekslet" Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Har du bilde av hvordan det ble seende ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Kan legge ut et bilde i morgen vis jeg får tid :) Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 får ikke lastet opp noen bilder hær jeg... eller siden som jeg laster opp bildene mine på funker ikke :S (http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload.php) Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 hmmm. :\ Får ikke til å sende på epost da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanseeyy Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Stand-jo..fikk du ordnet det? Vil multifunksjonsrattet fremdeles fungere? lurer på om jeg skal sette inn stereo i min også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Det dekselet du referer til er stygt som juling!!! For litt inspirasjon kan du se hva jeg har gjort. http://www.meusdomus.net/bilder/bmw Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg