Jonte Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Noen som vet noe om denne Golfen? Motor? Årsmod? Mods? Eier? Tilsalgs (pris)? Her er et bilde bakfra... Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Tror den er fra Bergen eller rundt om her. Tror det var den jeg så på et lokalt vw audi treff for 2 uker siden. Dessuten står det Åsane lakk på den, og det er jo et lakk firma-her i Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Den var ihvertfall vanvittig fet :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Det går jo an å ringe til Åsane Lakk.... De vet sikkert... Dessuten kan du jo ringe biltilsynet og få vite hvem som eier den, så er det meste gjort.... Tips: Ingen liker at det legges ut bilder av bilen med Reg Nr synlig... Tror egentlig du burde sladdet det først som sist.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 En ting er ihvertfall sikkert. bilen har ser ikke bra ut bakfra.. dobbel eksos på en golf blir bare.. tja.. dumt.. heh. ikke kan jeg fordra den leppa/diffufoseren under fangeren heller.. men det er nå min mening da Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Tips: Ingen liker at det legges ut bilder av bilen med Reg Nr synlig... Tror egentlig du burde sladdet det først som sist.... Hvis alle skulle begynne å sladde NR. skilt på bildene så ville det faen ikke vært noen bilder. + det er dems egne problemer hvis bilen blir tatt bilde av med skiltene på. Da kan dem skru av skiltene på treff og lignende. Folk VET at det vil bli tatt bilder på ett treff, Folk stiller jo ut bilen sin så folk kan se på bilen. Da syntes jeg at de som stiller ut bilene skal ta eget ansvar Dessuten hvis politiet klarer å lage en sak ut av ett nr. skilt på internett. som står stille på ett biltreff som ikke gjør noe ulovlig. Greit hvis det er snakk om en film hvor han ligger i 200 og filmer speedometer og person som kjører og Nr. skilt .. men når bilen står stille. tviler jeg på at politiet lager en sak pga. han har observert en lik bil med samme nr. skilt for 6 mnd tilbake i tiden. aaaaaaaiiiith :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by AXi0N Hvis alle skulle begynne å sladde NR. skilt på bildene så ville det faen ikke vært noen bilder. + det er dems egne problemer hvis bilen blir tatt bilde av med skiltene på. Da kan dem skru av skiltene på treff og lignende. Folk VET at det vil bli tatt bilder på ett treff, Folk stiller jo ut bilen sin så folk kan se på bilen. Da syntes jeg at de som stiller ut bilene skal ta eget ansvar Dessuten hvis politiet klarer å lage en sak ut av ett nr. skilt på internett. som står stille på ett biltreff som ikke gjør noe ulovlig. Greit hvis det er snakk om en film hvor han ligger i 200 og filmer speedometer og person som kjører og Nr. skilt .. men når bilen står stille. tviler jeg på at politiet lager en sak pga. han har observert en lik bil med samme nr. skilt for 6 mnd tilbake i tiden. aaaaaaaiiiith :) hm. har det ikke like mye med å si at folk kan liksom sitte her og se på den og noen syns den er fet. Så ringer de noen tjuvradder, så finner dem vel ut hvem som eier bilen osv ved hjelp av reg. nummeret?`finner ut opplysninger osv. og neste dag er den kanskje borte? vet ikke jeg, men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by Integrale hm. har det ikke like mye med å si at folk kan liksom sitte her og se på den og noen syns den er fet. Så ringer de noen tjuvradder, så finner dem vel ut hvem som eier bilen osv ved hjelp av reg. nummeret?`finner ut opplysninger osv. og neste dag er den kanskje borte? vet ikke jeg, men. Tok ikke med tyveri.. men de kan like gjerne se på bilen på treff.. Det du sier der går også under EGET ANSVAR.. Personen som selv eier bilen kan gjerne spørre vedkommende som har tatt bilde om han er villig til å sladde Reg. nr. Skru av skiltene da, hvis du tror at tyvene skal se skiltnr ditt.. det går under kategorien EGET ANSVAR.. Bare sier at det er ikke Kamera'mannen sin skyld for at bilder med Reg. Nr blir lagt ut. Det er eier av bilen som ikke bryr seg om at noen ser nr. skiltet. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 kunne vært lavere..bak iafall..men fin bil! det er det ingen tvil om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Veldig enig med AXiON når det gjelder skiltene...... Dette har blitt tatt opp før, og er vel ingenting å mase om! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Ingen som vet noe om denne? Da blir jeg vel nødt å ringe Åsane Lakkering da :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Hva er det du lurer på egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by Jonaldo Hva er det du lurer på egentlig? Hva som er gjort med bilen... Understell, størrelse på dekk, interiør, motor, eksos.. årsmodell? tilsalgs? gådd langt? bra stand? ALT om den bilen! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Jeg tror han ville kjøpe den. Det virket sånn på første posten hans Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by Slimline Jeg tror han ville kjøpe den. Det virket sånn på første posten hans Tja. Har Bmw'n nå. Men, jeg får lyst på Golf hver gang jeg ser en Golf. Og denne så jo ikke så værst ut!! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg