Aron88 Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Jeg var nå hos TS racing og hørte med dem angående priser osv. første han sa var "den var stygg" angående potta.. Og jeg er jo HELT enig! tydeligvis har jeg "satt på en potte som ikke er til turbo biler". Og han mente jeg burde slå den som fiksa dette for meg :P men jeg spurte han angående Chip(opp til 200hk), Åpent KN filter, og helt nytt eksosanlegg med dobble 2,5" utganger. 15000, egentlig 17,000..men han kunne gi meg alt for 15,000. er dette en god pris? da blir ALT gjort skikkelig og det kan vel ikke settes en finger på det etter det.. men er prisen bra eller kan jeg få det billigere andre steder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Jeg var nå hos TS racing og hørte med dem angående priser osv.første han sa var "den var stygg" angående potta.. Og jeg er jo HELT enig! tydeligvis har jeg "satt på en potte som ikke er til turbo biler". Og han mente jeg burde slå den som fiksa dette for meg :P men jeg spurte han angående Chip(opp til 200hk), Åpent KN filter, og helt nytt eksosanlegg med dobble 2,5" utganger. 15000, egentlig 17,000..men han kunne gi meg alt for 15,000. er dette en god pris? da blir ALT gjort skikkelig og det kan vel ikke settes en finger på det etter det.. men er prisen bra eller kan jeg få det billigere andre steder? Chip'er pleier ligge på 6-7000kr, så om han bygger eksos for deg for 8-9000kr, så er ikke det såå gale. Men var ikke akkurat noe rabatt pris. Du kan få bygt deg ferrita eksos til ca 6-7000kr. Hør litt rundt om priser. Gjerne separat. Går an å få det billigere enn 15000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 ferrita er bedre? tenkte på at man får chipa bilen hos NBS for 4000. men er det noe forskjell på disse chipene hos NBS og TS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Det vet jeg ikke, men NBS sin chip funker fett den. Ferrita er good shit. http://www.ferrita.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 prisen der viser jo 10,000 kr :P blir litt mye. men jeg tror jeg går for den "pakken". eneste jeg trenger da for å ha 3 trins pakken er større chip :) men 200hk får holde for nå :P satser dette blir i juni når skatte pengene kommer inn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Nå har jeg kjøpt meg et filter kitt som kommer innen neste uke tipper jeg.. Da håper jeg at jeg får bedre lyd fra potta jeg fikk på bilen nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Fikk vite i dag at det blir skole på meg..så bilen er nå til salgs. Må vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Synd å høre =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Fatter ikke at folk bare kan selge bilen på dagen:P Stakkar deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 er ikke sånn at det klør etter å selge den, men 4000 i utgifter bare på bilen i måneden blir vanskelig når jeg starter på skole igjen =/ har jo satt på ny potte og fått på Filterkit, og muligens noen OZ felger.. så er surt å selge bilen når den starter sakte å ta form :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Har fått på filteret nå..og fy det ble nice lyd :) Når jeg clutcher kommer det en fin "avlastningslyd" :) Tok noen nye og bedre bilder i slengen. Nye filteret: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg