dr.enos.pork Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Ser jo ut som han her koser seg...:D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 har bytta server på bildene og filmene som jeg har klart å fiske fram... dere finner de nå HER Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Henrik H Christine er en god veninne av en kompis av meg. Har vært med ut et par ganger mens han har treffet hun.. Hun er smooth, men mye silikon her og der... Hun jobber btw innimellom på JC i Asker... Stikk bort til hu og spør om hun kan hjelpe deg så er du i gang ;) ;) :) Vis hun jobber på JC på trekanten tror jeg at jeg har kjøpt en jakke av hu. Plutselig var det mer en str. på jakka jeg kjekka ut :P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Hvor er denna trekanten? Kom på att jeg må ha en ny bukse til helga! Hvor i asker? EDIT: Gammel er hun? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by FSR Nå få du gi deg! Du kan si hva du vil, men jeg sto faktisk rett ovenfor de gutta hele lørdagen, og kan med hånden på hjertet si at det ikke var en jævla nordmann som var i nærheten av å måle seg med de gutta når det gjalt å markedsføre seg selv! Å si noe annet er bare smålig. Gutta pussa og gnikka til de så mannen med ljåen, og det til 100db med pling-plong-dunk musikk. RESPECT! Dessuten begynte jeg å digge musikken etterhvert også :D Takker å bukker ,vi er jo noen Nordmenn.Vi fikk sinnsyk reklame denne gange.Bilsport var bortom,autofil å gate bil gutta filma som gærne.Virkelig en stor helg for oss .Det var ikke du som hoppa ut av vare bilen på morgenen i boksern vel?? Fløy rundt å skreik noe fikk eikke helt med meg hva.Men tror han ikke likte musikken..hehe..:D Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by ivers :mad: :mad: :mad: :mad: Jeg kan jo få motorn før de kondemnerer den. Du kondemnerer ikke en ekte S2 sedan med så "liten" skade. Luring. Hadde det vært en jalla ombygd audi 80 så... Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rexiplex Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Har lagt ut en film fra helgens happening på www.rextad.com . Fila er på ca 55 MB, og kvaliteten er kanskje ikke den beste men..... Anyway - Enjoy! Siter -98 Audi A4 1,9 Tdi Avant (selges) x95 VW Golf 1,9 Tdi x86 Ford Sierra 2,0 iS x84 Opel Kadett GTE www.rextad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Hva skjedde med golfen til dahlback? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 så vidt jeg vet så blei det vel et kjempe hull i blokka på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by rexiplex Har lagt ut en film fra helgens happening på www.rextad.com . Fila er på ca 55 MB, og kvaliteten er kanskje ikke den beste men..... Anyway - Enjoy! Takk for den! Audi-power ;) Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by rexiplex Har lagt ut en film fra helgens happening på www.rextad.com . Fila er på ca 55 MB, og kvaliteten er kanskje ikke den beste men..... Anyway - Enjoy! Tror den serveren din er litt overopphetet om dagen, har jo brukt opp til flere timer på å laste ned filmen din nå. Jeg som liksom skal ha 850 kps eller noe sånt i nedhastighet, går jo senere enn med ISDN detter her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Ser jo ut som han her koser seg...:D Det tror jeg at det er flere som hadde gjort, inkludert meg selv.:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Ser jo ut som han her koser seg...:D hehe, kjørte med han nedover.. kjørte en blå 323 GT-r Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Potatis hehe, kjørte med han nedover.. kjørte en blå 323 GT-r tror han gikk på flyfag året etter meg gitt Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rexiplex Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Tror den serveren din er litt overopphetet om dagen, har jo brukt opp til flere timer på å laste ned filmen din nå. Ja, er klar over det, men har ikke noe annet sted enn min gode gamle PII 450 som står her og humper og går. Hvis noen har et sted å legge den ut som har litt bedre hastighet, så bare si ifra. Har litt film fra inboard med S1 til Leif også (fra Våler) hvis noen er interessert.... Siter -98 Audi A4 1,9 Tdi Avant (selges) x95 VW Golf 1,9 Tdi x86 Ford Sierra 2,0 iS x84 Opel Kadett GTE www.rextad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg