Orkdalingen Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Nå er min kjære brors golf skrudd fra hverandre grunnet drikking av bensin. den brukte hele 3 LITER per MIL! samt en del rust da! noen som har nå peiling på hvorfor? Så nå må lillebror (dvs meg) ofre min kjære golf for han.. så nå har jeg ikke noen bil noe mer.. så om noen har en golf 2 til max 4500kr til salgs i trondheimsområdet, så rop ut! helst må skiltene ha vært tatt av før 1. jan da! hehe! (om ikke så må jeg ut med hele 2915kr og det er litt kjipt når jeg ikke skal reg. den i år) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 du trenger en hel bil? eller deler? jeg har en delebil som skal vrakes før 15. mars så jeg slipper årsavgifta da.. motor , 1,3l som har gått 100k (fabrikkny et par år siden) er ikke noe feil med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 er snakk om hel bil som skal bygges opp her ja. hehe... fått til bilen din, forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hvis du lurer på hvorfor bilen til broren din brukte så mye bensin, hadde det jo vært lurt å si hva slags motor den har(motorkode), har jo vært litt mer enn en variant av de fleste motorvolumene i Golfen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 er snakk om hel bil som skal bygges opp her ja. hehe... fått til bilen din' date=' forresten?[/quote'] oppdaterte tråden om den igår ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackivar Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 første tegn på at bruker mye bensin er gåen bensinpumpe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 skift plugger,fordelerlokk,rotor. Sjekk tenning Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Nå er min kjære brors golf skrudd fra hverandre grunnet drikking av bensin. den brukte hele 3 LITER per MIL! samt en del rust da! noen som har nå peiling på hvorfor? Så nå må lillebror (dvs meg) ofre min kjære golf for han.. så nå har jeg ikke noen bil noe mer.. så om noen har en golf 2 til max 4500kr til salgs i trondheimsområdet' date=' så rop ut! helst må skiltene ha vært tatt av før 1. jan da! hehe! (om ikke så må jeg ut med hele 2915kr og det er litt kjipt når jeg ikke skal reg. den i år)[/quote'] Har en toer til deg 83 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVirril Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 hehe:P bruttern lakt ut trå om golfen min ja sjer æ. d va ætter at æ hadd skifta alt d dær. å stilt inn me tenningslampe å alt. itj gikk den som den skull heller. trur d var noe som feilet gassern min. men no e bila hevve på høggern så no har æ bynt å skru på gamle bila t lillebror så no ska den bli hæfti. skal legge ut egen tråd om den en dag hær nå.. før jeg bynner skikkelig med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg