T-TIC Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 etter at jeg bytta clutch på "go-forza" så har jeg hørt en skrangle lyd (høres ut som om to deler slår sammen i en helv** fart) lurer på om det er utløser lageret som ikke er helt festa ordentlig på gaffelen og rister på akselen.... Noen som har hatt dette problemet.. gidder ikke ta opp og se hvis det ikke er feilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 blir det borte når motoren/drivverk blir varmere? Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 skrudd sammen alle boltene på hardyskiva? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-TIC Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 lyden blir borte når jeg trår inn clutchen og/eller mater på med turtall.. mellom 2500-4000 rpm.men når jeg slipper clutchen eller roer ned kjøringa da kommer lyden tilbake og jeg hjelper ikke med at motoren blir varm... så oxo i det siste så har jeg skjært tenner når jeg setter bilen i 2-gir uansett fart.. men dette skjer bare ved ned giring (høres ut som om jeg bom-girer hver gang) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 må være ærlig, og høres nesten ut som hele trykkplata di er i ferd med å løsne eller noe. Å ta av kassa er nok utvilsomt noe du burde vurdere på nytt... Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-TIC Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 okay.. hadde nok tenkt og ta ut kassa.. men men.. må man, så må man. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Du kan jo også prøve å stramme clutchen-vaieren endel mer.. Hvis du bare monterte ny trykkplate og ny lamell, uten å justere vaieren, så blir det jo sånn.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-TIC Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 har etterjustert vaier`n så tror ikke det er det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg