Potet-R Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hehe, takk for svar! Kjekt med litt hjelp når en skal kjøpe bil!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 du må iallefall være sikker på at a4 er av de vanskeligste bilene å selge! har prøvd selv! endte med å måtte selge til bror min Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potet-R Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Okei. Ha ikke kommet til å kjøpt denne bilen hvis det har vært en orginal a4 da, nesten uansett pris. Men det som gjorde meg interessert var turbobil med chip, ganske lav km, smått og pent stylet og et skikkelig demper/ bremsesystem. En liten racerbil:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hva blir det til? ingen audi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Synes strøken bare blir mer og mer misbrukt.. Hva som er strøkent med en bil med rust midt på bagasjeluka? :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hehe...det er sant! er veldig skeptisk når det står sånn. Har sett noen annonser, stått at den er 100% strøken, så kommer jeg dit etter 1 time kjøring. "Ja, er bare litt rust ved døra der.. bremsene må bytte, clucthen, litt rust på panseret og bagasjen. Men ellers 100%" Overprisa, nekter å prute og helt idioter..:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potet-R Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Så sant så sant! Var ikke fullt så gærnt me denne fyrn da, men hadde litt tendensen. Skal prute til han skriker hvis jeg skal ta den med meg!:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hehe..det er jo bra! så du ser etter audiere enda? hva hvis det ikke blir denne? blir det en audi eller noe helt annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potet-R Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Tenkte først å kjøpe meg en Audi 80 Cab, 1992 mod. Men ble solgt rett foran nesa mi. Så tenkte jeg på en audi 80 coupe quattro, men synes ikke karroseriet er spessielt fint. Må isåfall være S2 med det karroseriet. Så nå dukka det opp denne A4`n ganske nært meg, så vi får se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Potet-R: Er du i tvil?? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potet-R Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Er ikke t tvil, men bare åpen for forslag:p Er ikke sånn at den å den modellen SKAL jeg ha... Er på utkikk etter en morsom/ sprek og pen bil til en 20 åring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Audi A4 1.8TQ der har du bilen ;P Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg