Junior High Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Jeg fikk høre her forleden at visst man chippet en suge motor så burde den bilen bli kjørt på 98 blyfri for å få full effekt av chippen.. Så bare lurte på om dette gjaldt turbo motorer og. så fall fyller jeg feil.. Håper noen vet dette.. Er sannelig ikke sikker på om dette er tilfelle, så rett meg visst jeg er helt på villspor :) Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Dette gjelder så absolutt på turbomotorer også, jeg har ikke chippet min men fyller Shell 99 oktan, bilen bruker mindre bensin og har ett jevnere drag...... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Takker for svar, da forklarer dette kanskje hvorfor jeg føler jeg ikke får det draget jeg hadde da jeg prøvekjørte bilen da.. Men hvilken fuel anbefaler du å kjøre på 98 blyfri eller 99 oktan som du bruker?? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 99 oktan er jo bedre bensin, jeg fyller 99 når det er tilgjengelig, 98 går i nøden.... det skiller lite i pris på 98 vs 99.... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 ok.. Da tester jeg det neste gang..:D F... at jeg har full tank med 95 da :( Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg